Al jaren mijn favoriete vakantiehorloge

Jaren lang kocht ik iedere zomer een horloge voor op vakantie. Horloges die een beetje trendy zijn, vrolijke kleuren hebben, niet teveel kosten, stalen band hebben en tegen water kunnen.

Maar de laatste jaren blijf ik dit horloge meenemen en heb niet de neiging om iets anders aan te schaffen. Deze heb ik ook gekocht bij één of andere internet verkoper en heb daar zelf de stalen mesh op gezet. De band was duurder dan het horloge, maar dat komt eigenlijk vooral door mijn achterlijk grote polsen waardoor ik XXXL banden moet hebben en die zijn nauwelijks te vinden. Deze band komt bij onze forum baas @Henrik vandaan.

65 likes

Lekker hoor… in die setting is elk horloge om te smullen natuurlijk :cowboy_hat_face:
Fijne vakantie :+1:

1 like

Zo kan het dus ook. Ik kan me nog goed herinneren dat deze Deep Blues super populair waren hier, bijzonder veel waar voor je geld en destijds ook ‘gewoon’ in NL te bestellen. Ik vind 'm anno 2021 een beetje groot, maar op jou pols lijkt het alsnog een kleintje :grin: Geniet van je vakantie en bedankt voor het delen.

Mijn vakantiehorloge heeft volgens mij ook een @Henrik band.

Superstrap is van Horlogebanden.com toch?

3 likes

en waarom zou je?
deze is absoluut een topper :ok_hand:
ik zou hem ook niet weg doen :grinning:

Uit interesse, welke polsmaat heeft een XXXL band nodig? :joy_cat:

Het ziet er daar prachtig uit, geniet ervan.

2 likes

Ik voorzie een nieuw Topic: waar bevind ik mij met mijn favoriete vakantiehorloge? Mooie foto trouwens!

1 like

Dreambeach
https://maps.app.goo.gl/WW39bmv7ayGjoLCEA

GE3Z8wU

:grin:

4 likes

Zelf is mijn pols 23.5 cm (iets over de 24 als het heel erg warm is) en de meeste standaard bandjes passen mij ook niet.
Moet ook altijd op zoek naar de extra lange…
Dit is 44mm maar lijkt kleiner op m’n pols.

1 like

Mooi horloge mooie band.
En mooie kleuren.

Geen idee hoe je dit doet, maar daar dus. De place to be voor kitesurfers, alhoewel ik meer een windsurfer ben.

4 likes

Al jaren mijn favoriete vakantiehorloge

Ik herken het helemaal…

Wel een iets andere omgeving :grimacing:

4 likes

Dat zegt genoeg, fijne vakantie en wederom veel plezier van je vakantieliefde.

cool en ik zie dat Roompot ook een upgrade heeft gehad.

3 likes

Ziet er relaxt uit daar, en met 500m op je wijzerplaat veilig bommetjes maken

Gaaf hoor :ok_hand: Nadat ik jou en je horloge uit de foto knipte snapte Google in zoeken op afbeelding dat het in resort was in Brazilië of een in Indonesië. In de bestandsnaam van je foto stond ‘Brasil’, dus dat helpt wel :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Vaak gekeken en vaak op het punt gestaan om een Deep Blue Tritium diver te bestellen. Goede horloges met prima specs. Vaak hele goede aanbiedingen bij JomaShop, maar durf het dan tellens weer niet om daar te bestellen. (Veel wisselende verhalen over JomaShop)
Kuddos voor de Deep Blue en fijne vakantie…

1 like

Op het moment deze.

2 likes

Gewoon doen, het zal geen teleurstelling zal.

Weet je het zeker ouwe pluggert ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ook regelmatig bij Watch2day. In ieder geval in NL, fijn want geen invoer, maar ook als het op garantie aankomt wel een prettig idee.