Al wensen voor onder de kertboom?;)

Beste horlogeliefhebbers.

Het jaar 2010 nadert zijn einde. Eerst nog even de Sint uitzwaaien en dan de donkere dagen voor Kerst. Ik heb deze besteld, morgen kan ik hem ophalen, en zal dan moeten wachten tot de Kerst. Dat vergt een portie discipline van heb ik jou daar. Zijn er medeforummers, die in dezelfde “Dream off a White Xmas” situatie als ik (gaan) verkeren?

Groeten allemaal ennuh sterkte alvast.
René:)-D

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300473690157&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123

Dat is een dikke G-Shock!. Veel kerstwensen heb ik niet. Ben een zeer tevreden mens. :smiley:

Net een reisje geboekt voor de 1e week van januari… zal dus weinig onder de boom liggen dit jaar :slight_smile:

oh, mijn kadootje wordt eind mei geleverd :slight_smile:
Frenk jr de 2e is in aantocht yoehoe!!!
Ik ben een heel gelukkig mens!

gefeliciteerd Frenk. Daar kan geen horloge tegenop.

frenk Schreef:

Net een reisje geboekt voor de 1e week van
januari… zal dus weinig onder de boom liggen dit
jaar :slight_smile:

oh, mijn kadootje wordt eind mei geleverd :slight_smile:
Frenk jr de 2e is in aantocht yoehoe!!!
Ik ben een heel gelukkig mens!

Mijn beste,

Proficiat Frenk!!
Wat een fantastisch vooruitzicht.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mijn beste,

Ik focus mij voorlopig eerst op de Sint.
Want ik heb mogen vernemen (uit betrouwbare bron) dat de Goed-Heiligman,
mijn forumnaam ’Tissot’ de nodige eer wil bewijzen.

“Wat kan dat geloven anno 2010, toch nog veel betekenen voor een mens”!!

Ik houd het dit jaar bij de Forum Limited 2010 en de Omega Dynamic Targa Florio die ik van Nivelacuso ga overnemen. Best netjes van mezelf, slechts twee aankopen in een heel kalenderjaar!

Beste Forum leden,

mijn eerste wens voor onder de kerstboom is een goede gezondheid voor ons allen…gezien de topics van afgelopen jaar heeel erg belangrijk!

Op horloge gebied??..

Het mag gek klinken maar veel te wensen heb ik niet…of ben ik een tevreden mens…???

Ik heb een paar horloges bij John van scorpione…en dat zal het kerstkado worden…en mijn verjaardagskado…en ik zal de gelukkigste man van Beek zijn…

Groet, Justin

Met Arabische of Romeinse cijfers???

Afijn,dat krijgen wij waarschijnlijk wel op 6 december te zien…

Frenk,

van harte!!

Daar kan niets tegenop!!

Groet, Justin

het feit dat mijn vrouw me 2 horloge gerelateerde cadeautjes gaat geven is voor mijn een mijlpaal (tu) (tu)

@Frenk van harte man, hou de naam hoog (tu)

Raar maar waar, nee, geen enkele wens op horlogegebied.
Ik ben geen verzamelaar en heb inmiddels het klokje waar ik zo lang naar heb uitgekeken.
Wij storten met de Kerst alvast iets in het spaarpotje voor de HolyGrail van mijn vrouw.

Han R Schreef:

Met Arabische of Romeinse cijfers???

Afijn,dat krijgen wij waarschijnlijk wel op 6
december te zien…

Mijn beste,

Geloof, de Sint, Spanje, Christendom, de eeuwige stad Rome,
daar heb ik toch wel wat mee!!

Daarbij dient gezegd te worden dat de zichtbodem van de Le Locle met Romeinse cijfers, bijzonder fraai is!!
Dus die zal het ongetwijfeld worden!!

Bedankt heren!

Kijk er nu alweer naar uit :slight_smile: Kruiken, flesjes en luiers… ik heb gelukkig nog even…

Altijd goed!

Hier worden er enkel boeken voor elkaar gekocht met Kerst… dit keer heb ik aan de grote kerstman een horloge boek gevraagd van Mondani. :slight_smile:

Wie weet wat hij kan regelen!

Deze krijgt van de kerstman een onderhoudsbeurt…met een beetje geluk zelfs netvoor kerst terug

Lijkt enorm dik / hoog Tom! Dikker dan het prs18 tonnetje?