Alain Silberstein

Graag forumleden jullie mening over het horloge van Albert Silberstein.
Heb ik al een tijd in mijn bezit en is ook een van mijn lievelingen.
Vaak zegt men goh wel leuk maar is het geen kinderhorloge haha.
Foto is niet al te duidelijk maar bij belangstelling maak ik wat meer en hopelijk scherper

Dit vraagt wel zeker om een betere foto. Een AS moet je van dichtbij kunnen zien!

En ja…die opmerking over kinderhorloges kan ik me eerlijk gezegd best wel voorstellen.

Mooi en apart merk.
Vraagt zeker om betere fotos wat mij betreft.
Dus kom maar op.

groetjes Lenno

Het is een mooi en vrolijk horloge! Maak er maar wat goede plaatjes van.

Elke camera kun je op een statief zetten (ook een statief van 10 euro voldoet). Maak de foto met daglicht (geen direct zonlicht). Als je een fototoestel met een zelfontspanner hebt in combinatie met een statief, dan is de kans op een onscherpe foto 0%.

ik ga ze vanmiddag maken en krijgen jullie ze

Leuke horloges inderdaad. Ben ook wel benieuwd naar de foto’s.

Opmerking over kinderhorloges kan ik wel een klein beetje begrijpen, dat is echter ook afhankelijk van welk model AS. Zij hebben ook een Disney serie, en eerlijk gezegd, dat lijkt net op een kinderhorloge van de Hema. De andere modellen (waar als ik het goed zie jij er een van hebt) vind ik persoonlijk wel meevallen, dat zijn gewoon moooie, vrolijke klokken. Dus ja, graag foto’s van die mooie eigenzinnige klok.

leuk spul, heb de man met de SNOR ontmoet in Zwitserland.

Bedankt voorde tip.Ik wilde al lid worden van het fotograven forum ha ha.

Foto’sX(

Hier komen de beloofde foto s en zeg eens eerlijk zijn ze beter of niet?

Ben hem ook gelijk gaan dragen zodat ilk hem in de woensdag topic kan zetten.

Enige aanmerking…je ziet nu de datum op de 12 staan en het is vandaag de 11de.

Erg moeilijk om hem helemaal door te draaien 30 rondjes.Wat ook leuk is …de weekaanduiding.
Die kan je met een pennetje recette maar mag je volgens de beschrijving alleen op maandag doen en tussen een bepaalde tijd.
Er zit een valjoux uurwerk in dus wie kan mij er meer over vertellen?

Mooi ding! Het is toch een Alain Silberstein Hebdo?
Het uurwerk is een ETA 2892, uitgerust met een Jaquet module , misschien helpt dat om uit te zoeken hoe je de datum goed kunt krijgen.

Deze nog nooit gezien, apart! Vind ook best wat hebben eigenlijk.

Gaaf.(tu)

Heel apart en mooi(tu)

Collega van mij heeft ook een Alain Silberstein. Bauhaus style …dit zijn dure klokken!!. rond de 3000 euro! en meer , wel apart ik heb hem namelijk in mijn handen gehad.

ik ben in de veronderstelling dateer een valjoux uurwerk inzit maar kan het mis hebben.zoek het nog even op

Ik moet zeggen dat ik deze heel vet vind.

https://www.chrono24.nl/alainsilberstein/ikrono--id1809368.htm?id=1809368&picnum=0&tab=details

Ik heb even gegoocheld en inderdaad het is een alain silberstein hebdo 2 met een eta 2892 uurwerk.Vind hem ook te gek

Leuk horloge, echt anders dan de rest.
Verder zijn je foto’s er behoorlijk op vooruit gegaan. Een wristshot is altijd een beetje tricky, maar de andere twee zijn zeker niet slecht (tu) Aangezien je nu door hebt hoe je een beetje goede foto’s kan maken, en weet hoe je de foto’s op het forum zit, staat voor jou de taak klaar een paar van die mooie horloges van je eens goed te fotograferen (alles op zijn tijd natuurlijk ;)) :smiley:

Echt een vrolijk horloge. Al moet je niet snel even willen zien hoe laat het is geloof ik?