Alan_DUTCH_Schaefer

Afgelopen week heb ik een Grand Seiko overgenomen van @Alan_DUTCH_Schaefer .
We hebben fijn contact gehad in de aanloop naar het bezoek. Bij hem thuis heb ik rustig aan tafel het horloge uitgebreid bekeken, het beviel goed! Daarnaast nog even lekker gepraat over horloges, ook mocht ik de rest van zijn collectie bekijken. Mooie horloges!

Enige wat nog ontbrak was de TH Aquaracer met rode bezel, die lag bij de lokale juwelier om gegraveerd te worden met de naam van zijn zoon. Echt een mooi gebaar. :+1:

Bedankt voor het fijne contact, zou zo weer een horloge van je overnemen!

2 likes

Van @Alan_DUTCH_Schaefer een Seiko Kinetic overgenomen. De deal was zeer snel beklonken en vandaag, keurig netjes verpakt, door de post gebracht. Zeer vriendelijk in de communicatie, dus een aanrader. Nog bedankt, ik ben er zeer blij mee.

1 like

Leuke kinetic van @Alan_DUTCH_Schaefer gekocht.

Snel gegaan, supersnelle verzending en perfect ingepakt. Aanrader!

1 like

In een transactie met @Alan_DUTCH_Schaefer een ‘horloge’ van zijn vrouw/vriendin/partner over laten nemen door mijn aanstaande vrouw.

Na een vlotte communicatie was de deal snel rond.

De verzending werd snel geregeld waardoor het pakket bonnen de kortste keren in ontvangst kon worden genomen.

Een zeer prettige ervaring!

1 like

Zojuist een horloge aan Bart verkocht.
Goede communicatie en prima overdracht.
Aanrader dus!

1 like

Horloge gekocht van @Alan_DUTCH_Schaefer. Super snel verzonden. Zeker een aanrader!

1 like

Mijn zoektocht (en het daarbij behorende zoekertje hier op het forum) kunnen inlossen dankzij een hele fijne en mooie deal met @Alan_DUTCH_Schaefer.
Bij hem thuis mogen ophalen en ondertussen nog even mooi zijn collectie mogen bewonderen van dichtbij.
Als verassing kreeg ik nog een mooie catalogus en goodie bij mijn nieuwe aanwinst.
Absolute aanrader!

1 like