Alarm horloge met 2 kronen

Ik heb een zwak ontwikkeld voor automaten met 2 kronen en alarm zoals o.a. de Breguet XX die moeilijk te vinden zal zijn.

Maar ook deze twee mogen er wezen.
Baume & Mercier…

…en deze Perrelet

Wat vinden jullie van deze horloges en de bijbehorende historie? En hebben jullie nog mooie betaalbare alternatieven tussen de 2000 en 3000 Euro?
Voorwaarde is sportief-sjiek. Ik val dus voor de zijkanten van de Breguet en Perrelet. Het horloge is dan sportief met toch een nette uitstraling.

De Vulcain crickets, bijvoorbeeld deze Nautical:

De goedkope manier is de Poljot Wecker:

http://www.poljot24.de/en/wecker/poljot-alarm-traveller-watch.html

Eric

Heb ik gehad. Mooi ding. Beetje te glossy dial met aparte omstaande rand alleen.

Was overigens mijn beste Marktplaats ervaring ooit. Toen ik beetje aarzelde bij de aankoop stuurde hij meteen ‘kijk het maar even aan en als je niet zo mooi vind kun je hem gewoon weer terug sturen’. Zo gezegd, zo gedaan. Zeker voor Marktplaats vond ik dat echt bijzonder.

Die baume&mercier vind ik n goeie combi hebben v alarm en gmt.

Deze prachtige Jaeger Lecoultre Compressor Navy Seals Alarm.
De centrale dial draait mee met het zetten van het alarm, waardoor het logo op een andere plaats (scheef) komt te staan. Echt TOP!!!
Spijtig genoeg valt ie niet binnen jouw budget en zeker NIET binnen het mijne!!!

Explore reneebrodala

Nou…

Je komt toch aardig in de buurt met je budget en ook nog eens redelijk dicht bij huis.

Chrono24
http://tinyurl.com/ld3s3f3

j_metselaars Schreef:

Nou…

Je komt toch aardig in de buurt met je budget en
ook nog eens redelijk dicht bij huis.

Chrono24

Is 3 kronen en geen alarm… :slight_smile:

bally Schreef:

Deze prachtige Jaeger Lecoultre Compressor Navy
Seals Alarm.
De centrale dial draait mee met het zetten van het
alarm, waardoor het logo op een andere plaats
(scheef) komt te staan. Echt TOP!!!

Das wel uniek :slight_smile: Prijskaartje inderdaad ook…

Die is ook gaaf maar erg prijzig voor een gebruikt exemplaar.

Die andere Breguet XX is inderdaad een chrono zonder alarm. Vind ik ook heel erg mooi en staat hoog op mijn droomlijstje alleen zou ik dan voor de XXI gaan i.v.m datum en mooier aansluitende band.

Dan is dit een iets minder prijzige optie en met alarm. De Jaeger-LeCoultre 190.8.97

Geen alarm maar ook erg mooi en voor minder dan 1000 Euro zeer betaalbaar.
De Mido Two Crowns.