Alarm horloge's only

Omdat ik er toevallig een paar in bezit heb, en ze wel geinig vind, een nieuw topic. Er is wel een topic, maar daar is 5 jaar geleden voor het laatst in geschreven. Het maakt me niet uit, of het analoog of digitaal is, vintage of helemaal nieuw…

Ik zal de openingpost doen…

10 likes

World’s First Automatic Chronograph ALARM

5 likes

4 likes

2 likes

De DH 1972 (Orfina hommage)… …de vintage Memovox ligt nu in duizend stukken. Wel alles onder controle - even wachten op een nieuwe opwindveer. :wink:

Het kwarts Miyota werkje in deze schijnt tot nu toe alleen in deze DH gebruikt te zijn. Zou zomaar kunnen…

Alarm in de DH is erg zacht, hooguit geschikt als reminder wanneer je al wakker bent. :grin: De Memovox heeft niet de sjieke “rinkel” van de moderne, maar nog een lekker irritante ratel zoals de Poljot’s ook hebben. Heb nog een Poljot-donorwerkje liggen trouwens, een van de tiretteveren is defect. Mocht iemand er nog iets van nodig hebben, always glad to help. :+1:

2 likes

Dan is dit wel de meest noemenswaardige die ik momenteel in mijn bezit heb!

DSC_7672

:joy:

5 likes

Deze heeft ook een alarm, maar je hebt een heel goed gehoorapparaat nodig om het gepiep te horen…

3 likes

Is dat die Candide ooit als flipperhorloge heeft aangeboden?

1 like

The one and only! :grin:

Proberen? :call_me_hand::wink:

Ik zou er niet eens dood mee gevonden willen worden… Dadelijk zit ik met dat ding opgescheept! Bovendien, ik heb echt geen plaats meer…

1 like

hahaha :joy:
Dat doosje staat hier echt al maanden bovenop de PC zonder dat ik hem nog open heb gemaakt. :yum:

Het alarm tovert wel echt een grote grijns op je gezicht :grin:

1 like

Een Bell-Matic kan hier niet ontbreken

2 likes

Mooi! Zoiets staat bij mij ook nog op de verlanglijst, maar meestal zijn ze me net te duur. Maar voorlopig even geen nieuwe aankopen. Eerst eens zien, waar ik mijn 24 aankopen ga laten…

1 like

Ik heb deze cricket incoming, kan hier ook niet ontbreken.

5 likes

Ook mijn Sekonda Alarm past in dit draadje.

2 likes


Seiko Bellmatics, al jaren niet uit het horlogekistje geweest. :thinking:

2 likes

frederique Constant, ook met stappenteller,temperatuur,gps etc.

2 likes

Deze nieuwe Rodania heeft alarm en staat in vk gedeelte

1 like

3 likes

ik ga ze niet alle zes laten zien maar dit zijn er twee van :ok_hand:

1 like