Beste horlogevrienden en -vriendinnen,
Velen van jullie zullen bekend zijn met de schitterende Flipper it Forward acties van de uitvinder van dit fenomeen, @marnixmoed,
Vanmorgen werd ik door een Messi-Iniesta’achtig eentweetje tussen Chris alias @Blauwbeer en Thomas alias @Mas geattendeerd op een heus Nintendo Gameboy horloge.
U kent het wel. De Gameboy. Moeder aller handheld game devices. De tool die ons toegang gaf tot het met een pizzabakker wild springend, allerlei dingen plat te kunnen stampen, of je in een groene pantoffel uit de voeten maken in een veld van @flowert 's .

Menig van ons heeft er uren op doorgebracht, al dan niet in de computerwinkel vlakbij de basisschool, omdat de antroposofische Greenpeace liefhebbende, Kamperenbijdeboer(krekdatist) adorerende en vooral analoog speelgoed aanhangende hippie ouders dat maar niks vonden.
Daar is dus een horloge van. Echt? Echt. Vet. Moddervet.
Nou die heb ik dus gekocht. En nadat ik op kopen had geklikt dacht ik: ‘waarom zou ik deze ultieme jeugdsentiment pret voor mijzelf houden als ik die kan delen met zovelen die mij dierbaar zijn?’.
Derhalve: Flipper it Forward, de Nintendo Gameboy editie.
Siedo, HanDavinci, RBK en CGD hebben zich reeds aangemeld. Andere belangstellenden kunnen hieronder hun plek op de wachtlijst bemachtigen. RDK weet van niks.