Het Grote incoming topic. Deel V

Lekker hoor!!

Ennuh, super tof op mesh :sweat_smile:

1 like

en toch vindt ik hem zo goed :ok_hand:

1 like

Maandag zou hij moeten binnen zijn :sunglasses:

21 likes

Ben je nou van het verzamelen van alle Ny0040’s overgegaan op het verzamelen van alle Zelos modellen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Moet van alles toch eens proeven :smirk:

1 like

in dat geval…
Proberen? :grin:


Ik zie jou nog niet in het topic voorbij komen :wink:

1 like

Nowp niet mijn ding :wink:

1 like

Na de verkoop van mijn turtle miste ik toch een schildpad. Heb er zojuist toch maar weer 1 besteld.

10 likes

Vind dit een erg fraai model van Zelos. En de band en clasp en de verdere afwerking ziet er op filmpjes goed uit…

Volgens mij heb ik nog een mesh band liggen :innocent::wink:

1 like

Dit ziet er top uit ja! Waar bestel ik dit? :innocent:

1 like

Ik heb hem via

https://www.amazon.nl/NICERIO-opbergdoos-binnenin-gewatteerde-collectie/dp/B07B3SYG2M?pd_rd_w=2WcUh&pf_rd_p=836ad649-4c7f-4b77-89d9-4e04ff2a7277&pf_rd_r=A274RKJZ0CPRW0018V8Z&pd_rd_r=4a969754-f25c-47ca-9f83-b3a36c6d244b&pd_rd_wg=5Uhjt&pd_rd_i=B07B3SYG2M&psc=1&ref_=pd_bap_m_rp_1_sc

De gier in mij heeft er een busje scheerschuim bij besteld om boven de 20 e te komen. :grimacing::grinning:

3 likes

Hahah top, thx :innocent:

1 like

Foto’s van o.a. @Watch2Morrow gaven het laatste zetje (er was eigenlijk heel weinig voor nodig) om deze ook maar eens te proberen

Denk dat ie wel leuk staat op deze incoming die sinds januari in de pre-order staat, en ik bijna vergeten was. :grinning_face_with_smiling_eyes:

15 likes

Vandaag zou hij moeten geleverd worden volgens DHL :hugs:

22 likes

Prachtige dial.
Als DHL dat zegt, dan komt dat goed. :wink:

1 like

Morgen komt m’n PAM392!


Heeft alles; sandwich, eigen automatisch uurwerk, datum, seconde en 42nn.

19 likes

Ik hoop het :joy: anders schakel ik u in :laughing:

1 like

Een onbezorgde aankoop!

En er is meer onderweg…

Misschien wel een S… Oh, nee, toch! :grin:

30 likes

Wegens toe zijnde aan een dosis frivoliteit deze zomer, deze (de roze/faded red variant):

10 likes