Blijkbaar heeft Albert Villa, de Roemeense custom bandenmaker nu ook een collectie art deco horloges gelanceerd. Voor zover ik zie met interessante (ETA7001, Miyota) binnenwerken erin, en voor een naar horlogenormen zachte prijs.
Ik kan ze wel smaken, wat vinden we hiervan?
Het is niet mijn smaak, maar ik vind de kast vorm heel tof. Een dikke vette knipoog naar de art-deco stijl, ik vind het geslaagd. Echter mogen de kleuren wel wat zachter imho…
Ik vind zelfs de 2e best cool… Onleesbaar, maar cool
Oef… must resist…
Die blauwe fumé…
Nee, toch niet. Ze zijn erg leuk, maar nu wil ik toch eerst een paar blijvertjes voor mijn collectie.
Ik hou we van de reverso’s en vintage rechthoeken deze vind ik op het randje, denk net een tikkie te veel van het goede.
Die petite en grande seconde vind ik wel aardig op het kleine plaatje.
Wanneer je ze wat groter bekijkt vind ik het al minder.
Ook staan ze allemaal in “sale” en dat vind ik dan weer raar.
groetjes Lenno
Ik zag ze al langskomen; verfrissend!!!
mwa… kleuren net te opvallend… maar smaken verschillen… gelukkig
Zonde van die glitter afwerking op de kast, anders had ik er een incoming
Heel erg fraai, krijg wel het hebben hebben gevoel. Het sale gebeuren is dan wel vreemd, ben bang dat dit in het echt misschien tegenvalt. Zou er graag eentje in het echt zien, iemand hier al een bestelling gedaan?
Ik vind het ook vreemd dat hij bij het lanceren van zijn modellen al sale geeft. Dit maakt me toch wat achterdochtig, ik ben maar een simpele teamleader maar in marketing zie ik het voordeel hierin niet.
Maar ik blijf het wel leuke modellen vinden in een nichesegment. Mocht ik niet korte tijd geleden een mooie Zenith rectangular gescoord hebben zou ik toch overstag gaan op de zoektocht naar een mooi art-deco geĂŻnspireerd horloge dat betaalbaar is.