Aldi horloge, aanbieding 8-11-2006

De Aldi heeft as woensdag een Horloge in de aanbieding.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of dit horloge al reeds bekend is onder een andere merknaam??

exclusief herenhorloge

per stuk
49.99
• streng gelimiteerde oplage,
elk horloge met serienummer
• tot 200 m waterdicht
• echt lederen of metalen band

• Monte Carlo:
RVS-kast en geschroefde
kastbodem, veiligheidssluiting
en tachymeterring

• Symphony:
RVS-kast met glazen
kastbodem, automatisch
uurwerk dus geen batterij

Bron:www.aldi.nl

Hier een plaatje:

Ik vind ze een beetje te druk maar 50 euro voor een mechanisch horloge is niet al te duur, het zal wel een ‘plakmerk’ zijn? Wat zou er voor uurwerk inzitten?

Zal wel één of ander chinees uurwerkje zijn. Ik heb (voor ook ongeveer vijf tientjes) een Alfa Romeo horloge uit Hongkong laten komen (foto’s geleend van robbie409, die precies dezelfde heeft):

Datum-, weekdag-, en dag/nacht funktie… en 't loopt nog verbazend aardig op tijd ook! Je vraagt je inderdaad af hoe ze 't er voor kunnen maken…

op tijd lopen doen ze wel.

het probleem wat aldi niet begrijpt dat je nu een publiek als klant maakt wat voor een groot deel (waarschijnlijk) nog nooit een automaat heeft gedragen en deze gaat behandelen als een quartz horloge.

Ik wens ze veel succes

Heheheh, tsja, de helpdesk zal 't wel druk krijgen…

“Hallo, met Jansen… ik heb twee dagen geleden dat horloge bij u gekocht, en het staat nu al stil… en ik heb het nog niet eens gedragen!!!” :slight_smile:

Het is inderdaad een verbazingwekkend ding. Voor weinig.
Lederen bandje met snelsluiting, illegaal Alfa logo erop :wink:

Ik draag hem niet, hij ligt bij mijn andere Alfa-horloges.

Ik draag hem ook zelden… eigenlijk vind ik 't ook een spuuglilluk ding! :slight_smile:

Gaan we op deze site nu ook Aldi aanbiedingen bespreken?

Roemer Schreef:

Gaan we op deze site nu ook Aldi aanbiedingen
bespreken?

Mits het horloges betreft, zie ik geen bezwaar. :wink:

Volgens mij is dat een 3D-tourbillon !!?? voor 50 euro !!! ik ga er morgen gelijk tien halen !

aldi heeft ook ‘marsepijn-broodjes’ , omhuld met chocolade,
175 gr. voor maar €0.79 !!!

Toppertje, van de “echte warme bakker” ???

Droom maar lekker verder verder, open balans is het

Even een luchtje scheppen om het werk te onderbreken, in de verte het Aldi embleem. Toch eens kijken wat er voor dat geld wordt verkocht, dacht ik . Nou het heeft storm gelopen…uitverkocht! Niet even (al dan niet (on)zedelijk) kunnen betasten dus, de (waarschijnlijk) Chinese “haute d’orlogerie” :frowning:

Haha, dat meen je niet! Zijn ze zo gewild dan? Had ik dat maar geweten, had ik ff voorraadje ingslagen. :smiley: