Aldi

Een week of wat geleden waren er bij de Aldi mechanische horloges te koop, nieuwsgierig geworden door de aandacht en na het horloge van Henrik te hebben gezien ben ik toch eens op pad geweest. Dat viel nog niet mee, ze zijn kennelijk echt limited:) Een week terug toch geslaagd. Het is een zwaar en vrij fors horloge, hij loopt probleemloos en wijkt zo’n 7-8 seconden per dag af (te snel), voor 99.99 een horloge met twee tijden, die onafhankelijk van elkaar zijn op te winden (later door de automaat van veerspanning voorzien) en keurig gelijk lopen, een grote datum, saffierglas tja…erg leuk voor de heb en toch al regelmatig gedragen (de band is overigens waardeloos net als de sluiting, ik heb er dus een andere band aangezet, die ook op de foto’s te zien is)




en dan waar het om gaat…LIMITED :slight_smile:

Best een leuk ding.
Alleen nog even die blauwe beschermlak van de kronen afhalen…

Het is een leuk horloge. Ik heb er ook een uit de serie gekocht maar dan een quartz. De sluiting is inderdaad niet ideaal. Veel plezier ermee!

Paul
Leeuwarden

Gaaf ding voor dat geld.

Maar… 20 bar???

Mooie aanwinst Leen!
ZIt er 1 uurwerk in of zijn het er 2?

Voor zover ik kan beredeneren zitten er 2 uurwerken in. Je kunt ze afzonderlijk opwinden. Ik heb hem nog niet open geschroefd vanwege die 20 bar :slight_smile: Je kan er kennelijk ook mee duiken, de kronen zijn verschroefd dus misschein klopt het wel?!

Maar ik begrijp nog steeds niet dat mensen met zo een model willen gaan duiken. Daar heb je ander ehorloges voor.

dreski Schreef:

Maar ik begrijp nog steeds niet dat mensen met zo
een model willen gaan duiken. Daar heb je ander
ehorloges voor.

lijkt mij ook niet zo handig, liever een echte duiker!

Tjezusssssssssss, wat een kitcherig model.:frowning:

Genesis

Mijn zus zal het graag horen…is filiaalhoudster in aldi,hihi

genesis Schreef:

Tjezusssssssssss, wat een kitcherig model.:frowning:

Genesis

Ja :slight_smile: ! leuk juist i.m.o. :slight_smile: mooi van lelijkheid.

Dat is het leuke van smaak, er valt over te twisten :wink:
Zelf vind ik het best een leuke klok.

Martin

je zou eigenlijk deze klok naast een paar andere echte dure
horloges moeten leggen en dan leken vragen wat ze de mooiste
vinden. ik heb het idee dat we soms iets niet mooi vinden als
we weten dat het niks kost of kitch is :wink:

Ik zou best wel een horloge van de Aldi willen kopen, maar… ze zijn er nooit! Ze adverteren altijd met van alles, maar eenmaal in de winkel blijken ze er nooit te zijn. Dan moet ik weer chocola kopen. :frowning:

Leuke klok, wat betalen we hier nou voor?

Die van chocola bedoel je?:slight_smile:

De borrelnootjes zijn ook lekker

En niet te vergeten de rabarberbladen.