Alex11

Een Vostok aan @alex11 verkocht, prima communicatie, snelle betaling en netjes een bericht bij ontvangst!

100 % Top!

1 like

Van alex11 een horloge over genomen. Ging totaal niet vlekkeloos door toedoen van PostNL. Maar Alex11 heeft alles keurig opgepakt en geregeld. Horloge is netjes geleverd. Super in gepakt en de staat was geheel volgens verwachting en beschrijving. Zonder twijfel zou ik weer iets van hem overnemen.

Vandaag een snelle deal kunnen sluiten met @alex11.

Na korte en heldere communicatie was het snel beklonken en heeft Alex een horloge van mij overgenomen.

Een zeer prettige ervaring van mijn kant!
:+1:

Veel plezier met de Tissot, wat zo spoedig mogelijk jouw kant op komt!

1 like

Horloge verkocht aan Alex @alex11 Leuk en sympathiek contact, zeer snelle betaling en een keurige melding van ontvangst. Kan Alex dan ook van harte aanbevelen!

1 like

Hier ook een goede ervaring met @alex11
Keurige snelle deal, alles duidelijk! Dag later horloge in huis en super goed verpakt! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Alex11. Schakelen ging snel, communicatie erg netjes en vriendelijk. Aanrader!

@alex11, als je 'm binnen hebt hoor ik het graag van je. :slight_smile: Veel plezier er mee!

1 like

Vandaag een horloge van @alex11 ontvangen. Super contact, mooi horloge, aanrader!

Horloge verkocht aan @alex11
Vlotte communicatie, deal snel gesloten.
Helemaal top👍