Goed bezig Alexis, welkom, welkom!
Bedankt allemaal voor de warme ontvangst!
Leuk om lezen dat hier ook enkele autoliefhebbers zitten.
Gisterenavond heb ik mijn Tudor Black Bay 58 opgehaald. De verkoper had heel wat lekkers in zijn collectie en verkocht enkele horloges omdat hij een Vacheron Constantin Overseas in bestelling heeft staan. Hij heeft nog een schakel verwijderd van de stalen band zodat ik 'm meteen kon dragen op de terugrit. Nog niet erg veel tijd mee kunnen spenderen, maar ik ben voorlopig aangenaam verrast
Ik heb best smalle polsen dus het kleiner formaat is een grote plus voor me. Over de kleuren was ik tot vandaag in dubio. Overdag vind ik het warmte van de wijzerplaat, bezel, indices… heel erg knap en zeker niet overdreven. De rode driehoek rond de lume pip stoort me ook niet, in heel erg close-up foto’s vond ik dat soms wat als een tang op een varken staan, maar in het echt valt het niet op.
Ik twijfel of ik nog een extra schakel uit de band zou halen. Nu heb ik de micro adjusters op het kleinst staan en kan ik het horloge met gemak over mijn pols schuiven. Ik zou het graag nog ietsje meer aansluitend hebben. Nu heb ik 5 schakels aan de 12 o clock kant en 4 aan de 6 o clock. Mocht ik er nog een schakel vantussen halen, best aan de 12u zijde?
Alvast een snelle eerste foto
Welkom op het forum, Alexis
Ook nog een (hopelijk origineel?) schuifdak in de E30
Welkom!
Jazeker, goed gespot!
Welkom!
Welkom
Welkom
Welkom. Mooie klokjes heb je!
Welkom en congrats met de BB Wil ik wel eens IRL zien.
Kan geregeld worden Pieter!