Alexx28

Onlangs heb ik van @Alexx28 een Crafter Blue band voor een Turtle gekocht.

De communicatie verliep uiterst prettig en we werden het snel eens over de vraagprijs (die ik bood :joy: )

De band werd heel vlot verstuurd en in de staat ontvangen zoals deze werd beschreven in de advertentie.

Een welverdiende aanbeveling voor Alex!

1 like

Snel, sneller, Alex.

Ik had het geld nog geen seconde overgemaakt of de envelop met felbegeerde inhoud was gefrankeerd en droeg mijn naam en adres. Ontvangen artikel was 100% in beschreven toestand. Zakelijk gedeelte dus zeer goed, daarnaast ook gezellig gekeuveld over de hobby.

Geen seconde over twijfelen om zaken mee te doen.

1 like

Een Crafter Blue bandje gekocht van Alexx28 voor mijn Seiko Turtle. Snelle en prettige afhandeling, en band was helemaal volgens afspraak. Bedankt Alex!

2 likes

Een Nato van @Alexx28 overgenomen. Super communicatie, snelle verzending en werd goed op de hoogte, gehouden. Thanks!

2 likes

Angus Jubilee gekocht…prettige en vlotte communicatie! Bracelet in beschreven conditie en snel in huis! Een man van z’n woord!:+1:t2: Bedankt.

2 likes

Band gekocht van Alex, netjes ingepakt en snelle verzending.
Bedankt @Alexx28 :+1:

1 like

Vlotte deal met @Alexx28 gemaakt. Hij reageert erg snel en alles kwam netjes ingepakt aan. Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt Alex :+1:

1 like

Band gekocht van Alex.

Netjes ingepakt en snelle verzending.

Bedankt @Alexx28

1 like

Borealis band van @Alexx28 overgenomen. Deal was vlot geregeld. Snel en keurig verpakt binnen gekregen.
Fijn zakendoen.
Alex, nog bedankt.

1 like

Horloge overgenomen van @Alexx28. Prettige communicatie, snel en goed verzonden en een horloge dat volledig voldoet aan de omschrijving en verwachting.
Bedankt!
Mvg. Bertjan

1 like

Horlogebandje overgenomen van @Alexx28 die zojuist door de bus is gekomen. Goede communicatie, snel verstuurd in een dikke envelop en alles is zoals beloofd.

Prima om zaken mee te doen via het blauwe hoekje. Aanrader dus! :ok_hand:

1 like

2 bandjes overgenomen van @Alexx28 prima deal en keurig Verzonden. Bedankt.

1 like

Een strapcode overgenomen van @Alexx28. Prettige en vlotte communicatie, met zorg verpakt en zoals beloofd.

Kortom van harte aan te bevelen om zaken te doen met Alex! :+1:

1 like

Contact gehad met @Alexx28. Niks over te klagen! Prima, net contact en snel rond. Veel plezier met de band Alex!

1 like

Leuke, vlotte en onbezorgde ruildeal gemaakt! Goede communicatie en vlotte verzending van en naar elkaar. Kortom: Voor herhaling vatbaar, nogmaals dank Alex!

1 like

Mooie Garmin van @Alexx28 overgenomen. Fijne en snelle communicatie.
Perfect verpakt (bom proof :sunglasses:)
Prima deal!

1 like

Onlangs een mooie Steinhart Ocean 39 Adventure overgenomen van Alex (@Alexx28). Heel aangename ervaring, vlotte en duidelijke communicatie, snelle verzending, alles perfect in orde. :slight_smile:

Dankjewel Alex !

1 like

Net een ruildeal afgerond met @Alexx28. Prima gegaan en volgens mij beiden blij.
AANRADER!

1 like