Er worden veel foto’s verwijdert in topics en zeker bij oudere.
Ik vind dit spijtig want zo verdwijnt er interessant beeldmateriaal en is het topic niet meer interessant.
Bij fotobucket kan je duizenden foto’s onbeperkt laten staan wanneer je eens om de drie maanden inlogt.
Daarom deze oproep, laat het beeldmateriaal staan aub.
In photobucket bewaar ik alleen de foto’s van de horloges die ik nog heb, de rest verwijder ik bewust. Ik heb me daarbij nooit gerealiseerd dat daarmee ook de foto’s uit de posts verdwijnen. Ik zal in photobucket een apart gedeelte maken van verkochte horloges, zodat het forum mooi en compleet blijft. Dat zou dan toch moeten werken toch…?
ik vind photobucket reteirritant. Helemaal dichtgebouwd met scripts om alles te beschermen. Probeer maar eens via google images een plaatje te zoeken en dan bij de resultaten op een van photobucket te klikken. Forceert gelijk eigen omgeving en even snel de url pakken is er niet bij.
doe mij maar google picasaweb. Heb je ook nog mooi al je plaatjes bij elkaar. Maar er zijn zat alternatieven. Van moby tot tinypic etc.
Kunnen er zoveel op ?
wist ik niet;heb er zelf ook al heel wat afgehaald
Ik heb met 100 foto’s of zo in mijn albums al erg vaak storingen (na het plaatsen van enkele tientallen foto’s achter elkaar op een ander forum) met laden ,de pagina reageert dan niet meer;dacht dat het met de hoeveelheid te maken had en ben flink gaan uitdunnen!
daar zal ik onmiddelijk mee ophouden
hoeveel foto’s per album zou je aanbevelen?
In photobucket bewaar ik alleen de foto’s van de
horloges die ik nog heb, de rest verwijder ik
bewust. Ik heb me daarbij nooit gerealiseerd dat
daarmee ook de foto’s uit de posts verdwijnen. Ik
zal in photobucket een apart gedeelte maken van
verkochte horloges, zodat het forum mooi en
compleet blijft. Dat zou dan toch moeten werken
toch…?
Bedenk wel dat je een foto die je binnen Photobucket naar een andere map / ander album verplaatst opnieuw zal moeten koppelen: de oorspronkelijke link werkt dan niet meer.
Kunnen er zoveel op ?
wist ik niet;heb er zelf ook al heel wat afgehaald
Ik heb met 100 foto’s of zo in mijn albums al erg
vaak storingen (na het plaatsen van enkele
tientallen foto’s achter elkaar op een ander
forum) met laden ,de pagina reageert dan niet
meer;dacht dat het met de hoeveelheid te maken had
en ben flink gaan uitdunnen!
daar zal ik onmiddelijk mee ophouden
hoeveel foto’s per album zou je aanbevelen?
Ik heb met 200+ foto’s geen problemen. Er is volgens mij ook geen limiet (meer) voor het aantal foto’s.
Wel kan bandbreedte een probleem zijn. Bij een standaard account heb je 10 GB bandbreedte per maand. Bij veel views (en grote bestanden) ga je daar snel doorheen.