Ik weet dat vele van jullie leuke verzamelingen hebben, sommigen met wel 10 horloges of meer. Nou heb ik op verschillende fora gezien dat er topics zijn waarin men foto’s van zijn complete verzameling post, dit ben ik hier nog niet tegen gekomen.
Ik zou dan dus ook graag een actueel topic hebben waar iedereen een fototje van zijn complete verzameling post, ook handig wanneer men met vragen over een bepaald model zit en dan weet wie wat bezit.
Vandaar dat ik dit ben gestart en bij deze trap ik af:
Hallo Berend,
Zeer mooi initiatief, doch bekijk dit eens ( zie link ) - ben je het Engels niet zo goed machtig, kan je dit ook vinden op e site van www.deredactie.be
Hallo Berend,
Zeer mooi initiatief, doch bekijk dit eens ( zie
link ) - ben je het Engels niet zo goed machtig,
kan je dit ook vinden op e site van www.deredactie.be
Je verzameling posten heeft niets met het verliezen van privacy te maken het is gewoon even aan de anderen laten zien welke klokjes je allemaal in bezit hebt, gebeurt ook op andere fora. Maar toch een interessante documantaire!
Privacy moet je heel breed zien: het gaat erom dat je tegenwoordeig héél snel en makkelijk te traceren bent, en binnen de kortste keren staan er een paar ongure types aan je voordeur om je horloge-collectie te “bewonderen”
Nu, de meesten onder ons zullen wel niet alles thuis hebben liggen en waarschijnlijk e.e.a. in hun bankkluis bewaren…Maar dat is NOG erger: een dief in huis krijgen die niets kan vinden…dan worden ze net pissig…
Enfin, ieder moet voor zich uitmaken hoever hij wil gaan…
Dit is wat ik verzamel
Tegenwoordig wat beter opgeborgen.
Als het naar huis komt gaat deze mee om het te halen.
Eenmaal thuis neemt ze haar taak zeer serieus en blijft waakzaam en alert.