Deze zagen jullie vast niet aankomen, maar ik vond dat het tijd was voor een nieuwe chrono.
Criteria: Dit keer wel eens iets aparts en stoers zonder klassieke elementen, waarvan ik al zoveel heb.
Het resultaat is deze staalklont c.q. hockeypuck, een finke bonk testosteron mag ik wel zeggen! :
Hij draagt bijzonder goed, iets wat niet vanzelfsprekend zou lijken.
Dat is echt een dikke klok. Gefeliciteerd. En ook hulde dat je een horloge kiest die niet zo vaak voorbij komt. Wat een apart hang en sluitwerk hangt eraan zeg. (tu)
Da’s wel een moderne klassieker. Ik moet zeggen dat ik hem er fraai vind, alleen die beugel, tja, net als bij Pam, niet mijn smaak. Als er nou wél bier uit kwam
Sorry, maar het enige wat ik er mooi aan vind is de kleur blauw, de rest kan me niet echt bekoren. Net of je met een Friese staartklok om je arm loopt.
Toch feliciteer ik je met deze aanwinst want jij vindt hem wel mooi en daar gaat het uiteindelijk om.
Ik wens je daarom veel (draag) plezier maar adviseer je om hem om het uur aan de andere pols te hangen voordat je een zichtbaar verschil in biceps omvang gaat ontwikkelen
Overuren bij Corus denk ik ! Bijzonder ontwerp, vooral die kroonbescherming die op het bovenstuk van een handgranaat lijkt. Helaas is Graham totaal niet mijn ding.
LOL, het leuke is dat de plaat antaciet is, de ar coating zorgt voor de blauwe gloed bij daglicht…
Frans53 Schreef:
Sorry, maar het enige wat ik er mooi aan vind is
de kleur blauw, de rest kan me niet echt bekoren.
Net of je met een Friese staartklok om je arm
loopt.
Toch feliciteer ik je met deze aanwinst want jij
vindt hem wel mooi en daar gaat het uiteindelijk
om.
Ik wens je daarom veel (draag) plezier maar
adviseer je om hem om het uur aan de andere pols
te hangen voordat je een zichtbaar verschil in
biceps omvang gaat ontwikkelen