Hoe krijg je het voor elkaar, van horloges naar orale sex in vier posts. Het is een gave
tja⌠hahahaa
Welk horloge had ie om in de openingsscene van Octupussy
Roger Moore is druk bezig in bed met Barbara Bach als er opeens met een hoop telexgeluiden een tickertape uit zijn horloge komt.
(die tape was een achterkantje van een lettertang tape trouwens )
Voor mij is Connery de beste overall Bond, maar ik wist nooit welk horloge hij in Dr No aanhad.
Er zijn zelfs hele blogs aan gewijd. Blijkbaar.
Aan de andere kant vind ik Logel Moole erg tof en is Live and let Die een favoriet, terwijl Daniel Craig weer zo zân charme heeft als Schimanski-achtige Bond.
Het enige geinige horloge in de hele serie is die dresser. Want al die duikers en Seiko digitals zijn aan mij niet besteed.
Als Bondfan vind ik alles goed wat ze gedragen hebben hahaha.
Maar goed om eerlijk te zijn, Roger Moore (Rip) ging wel gewoon lekker met zijn tijd mee omstreeks de intrede van quartz en digitaal (Live and Let Die, 1973 (bekend om The Beatles Titelsong)). Dus toen waren dat gewoon de modernste snufjes :), en daar draait Bond natuurlijk ook wel een beetje om.
Ik kan alleen aan George Lazenby echt niet wennen⌠Kan hij niks aan doen, aan de andere kant, hij was model, geen acteur, en om de rol te krijgen heeft hij zoân beetje zijn hele CV bij elkaar gelogen met films in landen waar de meeste producers niet mochten of wilden produceren⌠(de films bestonden dus niet eens). Daarom vergeef ik het mezelf maar
Hoe dan ook, al deze horloges staan op mijn nooit-haalbaar-lijst, want als ik er 1 bemachtig, dan wil ik ze allemaal natuurlijk
PS Blij dat Daniel er toch nog 1 wil doen (150 mln. ⏠), want ik smul ervan (de films dan he), vind m echt heel goed.
Zojuist in ThunderballâŚ;):
Juist, net in de onderwater scène een mega Breitling duiker! Heel prominent in beeld, mooi die oude Bond films
Een aangepaste Top Time ja, heerlijk!
Haha heerlijk zoân handopwinderđ
Nou en of.
Ze zal nu ergens tussen de 70 en 80 jaar oud zijn. Have fun!
Haha, de pushers zullen dus wellicht niet meer omhoog komenâŚ
Toevallig zag ik deze link op fb vandaag. Meer vh zelfde, leest lekker weg