Alle horloges verkocht om er 1 terug te kopen

Mooi! Geniet er van!

@ floris

Het nut ervan was voor mij het volgende
Eerst gekeken of alle papieren die bij het horloge hoorde ook daad werkelijk tot dit horloge bejhoorde dus garantiebewijs en aankoop factuur.
zo kon ook werkelijk de aanschafdatum gecontroleerd worden.
in het contract eigelijk meer een verklaring van de verkoper dat ik de nieuwe eigenaar van het horloge ben dat hij het aan mij verkocht heeft.
samnen met zijn naam op het garantie bewijs is dit een stuk waar uit blijkt dat hij het horloge ook daadwerkelijk aan mij verkocht heeft.
zowel ik als de verkoper hebben voor ieder een handtekening op dit document gezet en elkaars rijbewijs als controlle gezien ook deze nummers staan op de overeenkomst voor ieden een exemplaar

een extra zekerheid dus

floris Schreef:

Papieren in orde en een overdrachts contact met
elkaar opgesteld, ondertekend en klaar.

Wat is hier precies het nut van?? Denk vraag het
effe ben nooit te oud om te leren!

Hallo,

Prachtig horloge(tu)

Geniet ervan, en veel draagplezier toegewenst.
Je gaat hem toch wel dragen toch?:wink:

Met vriendelijke groet,

Herman

Knap hoor om alles op één klokje te zetten. Hoeveel heb je ervoor verkocht?
Gr. Roelof

@ HS ja ik ga hem dagelijks dragen.
@ roelof ik heb er 5 horloges voor verkocht de meeste zijn binnen het forum gebleven

(tu)

hanse Schreef:

@ HS ja ik ga hem dagelijks dragen.
@ roelof ik heb er 5 horloges voor verkocht de
meeste zijn binnen het forum gebleven

Fantastisch, echt mijn droomklok en dan vooral die met een Benzinger-plaat.
Heel veel draaggenot gewenst van deze blikvanger.

Hij is mooi, van harte…!!

Ik snap dat wel! Als ik ook mijn hg (holy grail) zou kunnen betalen door alle andere horloges te verkopen, zou ik dat wel doen! Misschien een goedkoop klokkie houden voor de tuin enz.

Veel draagplezier met je aanschaf!

Menno

Voor in de tuin werken, autowassen naar het stand gaan en dergelijke heb ik een lorus van 18 euro

Gefeliciteerd! Lijkt me een moeilijke beslissing maar ook erg leuk om lang naar die ene nieuwe te zoeken. Wel jammer dat ik dan geen klokjes meer van je kan overnemen… Ik heb recentelijk maar ook iets langer geleden toch wel eens een leuk klokje bij je gekocht. Met name de laatste Zeemeester chronometer draag ik vaak nog met veel plezier!
Maar wat een horloge heb je nu een echt nederlandse meester als ik het zo mag zeggen!:~

Wel één van de mooiste CvdK’s
Geniet ervan…

Moedig besluit maar heb je wel een ware schoonheid voor terug gekregen, geniet ervan!

Als de grail er is, wat is dan nog het ‘nut’ van ‘al het andere’?

Wat een vreselijk mooi horloge!
Heel veel draag- en kijkplezier.

Proficiat en dapper hoor! Met 1 klok door 't leven.

Hoewel, des te verder ik lees… er blijft een Rado achter. En daarna blijkt er ook nog een Lorus te zijn. Wat hou je allemaal stiekem achter :wink:

Ben overigens ook benieuwd wat er allemaal plaatsgemaakt heeft voor deze grail van je.

Betreft het contract, een rijbewijsnummer is zo veranderd door een nieuwe rijbewijs te bestellen. Een sofi/BSN-nummer gaat een stukkie langer mee.

(tu) Helemaal top hoor, groeten van een trotse medebezitter!

Dat is nou een super mooi horloge,gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.

Ik kom hem binnenkort eens van dichtbij bekijken.
Gefeliciteerd.

Groet,
Rob

Mooi! Ik dank dat je er goed aan hebt gedaan om je collectie te resetten. Nu kan al het plezier opnieuw beginnen met dit horloge aan de pols (tu)

Het zal geen horloge van een paar honderd Euro geweest zijn dan :wink: