Alle horloges verkocht om er 1 terug te kopen

Het was voor mij een hele stap om deze beslissing te nemen want op mijn Rado na heb ik al mijn horloges verkocht om er 1 horloge voor terug te kopen.
De Rado houd ik want een quartz is wel zo makkelijk op vakantie.
Hoewel ik impulsief genoemd kan worden heb ik hier lang over nagedacht.
Ongeveer een jaar heb ik zo een beetje alle moonphase horloges bekeken die binnen mij budget vielen.
Na rijp beraad en twijfel wist ik het zeker.
De mooiste moonfase was voor mij de Van Der Klaauw Ariadne maar dan wel met het oude logo.
vorige week heb ik mijn laatste horloge verkocht om aan het benodigde geld te komen.
De onderhandelingen met iemand begonnen om zijn Ariadne te kopen…
Gisteren was het zover.
Met een envelop vol geld naar Amsterdam om daar een 2 jaar oud exemplaar te kopen.
Alles was in orde, Horloge zag eruit als nieuw het werd dan ook maar sporadisch door de vorige eigenaar gedragen.
Papieren in orde en een overdrachts contact met elkaar opgesteld, ondertekend en klaar.
Nu zit de Van Der Klaauw bij mij om de pols en kan mijn ogen er niet van af houden.
Mijn andere horloges mis ik op dit moment geen moment en hoop dat dit zo blijft.
Ik zal jullie in de komende maanden op de hoogte houden hoe het mij bevalt om met 1 horloge door het leven te gaan.
Dan nu de foto’s van mijn nieuwe aanwinst.

Niks mis met 1 horloge,

Mooi hoor (tu)

Heel erg mooi! veel plezier :~

nog een echte Jouster (uit Joure dus :wink: )

mooi ding!

Van harte met deze mooie en exclusieve klatser!

Geweldig… Dit heet nu passie, proficiat

Erg mooi horloge!!

Tja, ik vraag me soms ook wel eens af of 1 horloge niet beter is, dan bouw je er nog een betere band mee op…wie weet…

Veel plezier met de Ariadne!

gr,Joep

Ik hoop dat je lang mag genieten van je fraaie Ariadne.

Van harte! Ik zag je horloges voorbij komen en vond dat er echt een paar heel mooie tussenzaten. Coole beslissing om dan helemaal voor 1 klok te gaan. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt!

Prachtig stijlvol horloge. Heel veel draagplezier.

mooi !

Popma Schreef:

Uit Heerenveen eigenlijk, maar dat drukt de pret niet. Heel fraai!

lencoth Schreef:

Popma Schreef:

Uit Heerenveen eigenlijk, maar dat drukt de pret
niet. Heel fraai!

zoals TS zegt: horloge met oud logo (uit Joure dus)

atelier zat vroeger in Joure, nu in Heerenveen (plan Nijehaske)
CvdK woont overigens vlakbij ons, rij er elke dag wel langs… (mooi plekje wel!)

Popma Schreef:

zoals TS zegt: horloge met oud logo (uit Joure
dus)

Voor het nieuwe pand in Nijehaske, zat van der Klaauw aan de Burgemeester Falkenaweg 97 in Heerenveen (kan het uit eigen waarneming bevestigen). Het “Joure” in van der Klaauw’s beeldmerk, gaat terug naar de tijd dat hij nog klokken bouwde, inderdaad in Joure.

Mooi hoor! Geniet ervan…

Gefeliciteerd, mooi horloge hoor.
Helemaal geen gekke keus om al het andere er voor te verkopen. En ach je hebt de Rado ook nog.

Mooi klok hoor, heeft echt wat “eigens”.

Lijkt mij een mooie nieuwe start om weer opnieuw een collectie op te bouwen :wink:

een hele mooie aanschaf… en nu ben ik benieuwd of er na een paar maanden wat bij gaat komen of dat dit toch de enige (op de rado na) blijft…

Hij is mooi en volgen mij heb ik deze ook "gespot"op de bekendste verkoop site van Nederland, ik deel je smaak, het is een prachtig horloge en hij is het mooist met het oude logo!!

Papieren in orde en een overdrachts contact met elkaar opgesteld, ondertekend en klaar.

Wat is hier precies het nut van?? Denk vraag het effe ben nooit te oud om te leren!