Verdomme, zat ik er mooi naast.
hanse Schreef:
Kijk wel iedere dag naar andere horloges en soms
denk ik dat is ook een mooi exemplaar zal ik het
kopen.
Maar dan denk ik stel ik koop het zou ik dit
horloge dan net zo graag dragen als mijn Van Der
Klaauw.
Het antwoord op die vraag is nog steeds NEE.
Als je het zo bekijkt heb je gewoon nog gelijk ook!
Leuk verhaal Hans!
Volgens mij heeft hij er nog wel eentje naast hoor. al is het maar een oud quartz horloge…
vintagecollector Schreef:
Volgens mij heeft hij er nog wel eentje naast
hoor.al is het maar een oud quartz horloge…
En nog eentje, al snap ik niet waarom. CvdK kan ook die plaats best invullen.
O ik wil hem ik wil em.Wat een mooie horloge.Zie hem bijna iedere dag in de etalage liggen in de Hoogstraat en het lijkt of het maantje spontaan naar me knipoogt.Heb er maar heel veel plezier van.
@ vintagecollector het klopt mijn Rado heb ik ook nog steeds maar na de aanschaf van mijn CvdK niet gedragen.
Wel moet ik opbiechten dat wanneer er een gouden Omega de Ville Prestige voorbij komt tegen een aantrekkelijke prijs, dan kan het best zo zijn dat ik dan toch tot aankoop over zal gaan.
Maar het is voor mij geen must.
Komt de Omega niet voorbij of als de prijs niet goed is zal ik hem net zo makkelijk voorbij laten gaan.
Ik moet zeggen dat geeft ook wel rust.
Maar om nu in de tuin te gaan werken met een CvdK om je pols, dan zou ik er toch iets bijnemen, als is het maar een Seiko Duiker(tje).
@jantje.vlaam voor in de tuin werken en andere klussen hen ik nog steeds mijn Lorus van een paar euro.
ik zou er niet aan moeten denken dat er op een duur horloge diepe krassen zouden komen.
okay, dus de “alle horloges” moeten we meer zien als alle verzamel horloges.
Toch knap, maar je hebt er wel een prachtexemplaar voor terug.
ja dat klopt de Radpo heb ik gehouden voor op vakantie lekker makkelijk.
zeker om dat de Rado ook een wekkertje heeft DE Rado is een diastar multi function en de lorus voor het ruige werk.
Meer is er niet.