Gisteren was mijn kleindochter jarig (7 jaar) geworden en we hadden afgesproken dat we met z’n allen zouden gaan bowlen en borrelen. Zoals een aantal van jullie wel weten hebben al de kids eerder een nieuw horloge gekregen. Dus ik wierp een balletje op dat ze gisteren wederom allemaal een nieuw horloge kregen. Nu weten de kids, die ouwe is zo gek als een deur dus was de spanning te snijden. Wat voor horloge krijgen we nu van hem, weer een automaat of een wat goedkopere horloge. Het moment was daar, iedereen aanwezig op de bowlingbaan. Vol verwachting priemden hun ogen mijn kant op en ja hoor, ze kregen allemaal een nieuw horloge. Echter deze geeft maar 2x per dag de juiste tijd aan . Eerst was er een klein beetje teleurstelling maar later konden ze er wel om lachen en de kleinkinderen genoten met volle teugen van die mooie horloges
Lekker model hoor! Ik heb een paar jaar geleden ook naar dit model gekeken.
Ik zou ook wel blij zijn met zo’n horloge.
Vindt het design niet te versmaden. Het enige minpunt is dat ze zoveel van het uurwerk afgesnoept hebben. Maar de afwerking is zeker smaakvol gedaan.
dat heb ik als kleine jongen ook meegemaakt,
ik vroeg een horloge en kreeg een pvc dingetje waar je met de kroon wel de wijzers mee kon draaien maar verder niets,
mijn vader zag de teleurstelling en gaf promt zijn horloge aan mij.
maar ik moet er wel bij zeggen dat ik toen ook maar alleen was en niet met zovelen.