Naar aanleiding van een topic waarin werd gevraagd of een bepaalde Tissot echt of nep was wil ik onderstaand filmpje even delen. Van Casio tot Patek Philipe worden er horloges gefaked. De Casio F-91 is een horloge wat je voor 15 tot 20 euro kunt kopen. Desondanks worden er massaal fakes van verkocht. Wees dus altijd kritisch en stel je vraag op het forum bij twijfel ongeacht het merk.
Ik krijg ineens geen videos meer gepost. 
Zonder de woorden URL ervoor werkt hij wel…
Maar het is wel goed om er even extra op te letten ja dat ook de goedkope horloges worden nagemaakt…
Ik wilde hem embedden. Netjes tussen [video]… [/video] gezet. Ging vroeger altijd goed.
dreski Schreef:
Ik wilde hem embedden. Netjes tussen … gezet.
Ging vroeger altijd goed.
had ik laatst ook, komt door de s in HTTPS die moet eruit. gefixt
Ah het werkt al allemaal…
OT. Ik heb nooit geweten dat er CASIO in het scherm komt te staan als je de rechter knop een paar seconde indrukt…
Leuk om te zien, en mooi om te weten dat mijn Casio A159W dus geen nepper is.
Denk niet dat het merk Soki wordt gefaket (lol)
hendrik Schreef:
Dat is geen merk, dat is een stempel! 
Die Casio’s inderdaad eens zien liggen op het Waterlooplein.
Maar daar hoef je geen knopje voor in te drukken om Casio (niet) te zien staan in het schermpje…
Bizar. (
Mijn beste,
Nooit geweten dat er zo vaak, zo veel wordt gefaked!!
Dank voor het delen.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Wij hebben zogenaamde Rolex 1 op 1 mee genomen vanuit Tokyo waarvan zelfs gasan schrok hoe goed die waren. Natuurlijk was het aan het uurwerk wel te herkennen door de twee herkenbare paars/roze tandwielen die ze te dicht op elkaar geplaatst hadden. Maar verder waterdicht, goed optijd lopend, perfect afgewerkt, alle nummers, mooi scherp gewoon net echt. Ze waren echter niet goedkoop 800usd maar wel een stuk beter dan de zogenaamde ETA of noob versies die op marktplaats rond zwerven.
verkoopmijnhorloge Schreef:
Wij hebben zogenaamde Rolex 1 op 1 mee genomen
vanuit Tokyo waarvan zelfs gasan schrok hoe goed
die waren. Natuurlijk was het aan het uurwerk wel
te herkennen door de twee herkenbare paars/roze
tandwielen die ze te dicht op elkaar geplaatst
hadden. Maar verder waterdicht, goed optijd
lopend, perfect afgewerkt, alle nummers, mooi
scherp gewoon net echt. Ze waren echter niet
goedkoop 800usd maar wel een stuk beter dan de
zogenaamde ETA of noob versies die op marktplaats
rond zwerven.
Moet je trots op zijn ja.
Inderdaad trots op! Ik moet weten wat er op de markt is zodat ik geen fake koop
verkoopmijnhorloge Schreef:
Inderdaad trots op! Ik moet weten wat er op de
markt is zodat ik geen fake koop
En dan bewust een fake kopen, vreemde reden. Ik zal in ieder geval nooit gebruik van je site maken. Te dubieus op deze manier. Wie zegt me dat ik die niet in mijn handen krijg.
mcfr Schreef:
En dan bewust een fake kopen, vreemde reden. Ik zal in ieder geval nooit gebruik van je site maken. Te dubieus op deze manier. Wie zegt me dat ik die niet in mijn handen krijg.
+1 (tu)
Windhund Schreef:
hendrik Schreef:
Dat is geen merk, dat is een stempel!
Dan loopt mijn buurman met een stempel rond, wat nog geen 4 euro heeft gekost maar toch akelig nauwkeurig de tijd aangeeft! Zolang het duurt natuurlijk.
Horloge ziet er (op enige afstand) nog heel aardig uit ook…
Mfcr je kunt geen horloge van mij kopen via de website. Daar staan vaste en betrouwbare klanten in mijn mailing lijst. Ik ken je niet en ik weet ook niet waar je rare manier van jaloersige uitingen vandaan haalt. Im weet van mezelf en een heleboel andere mensen dat ik eerlijk en goed handel doe. En als ik!!! Nep horloges wil kopen om dit te kunnen vergelijken zodat IK!! Niet opgelicht word door allerlei vreemde rare mensen die rondlopen om iemand te oplichten!!! Dan is dat mijn zaak en kan ik andere mensen er alleen maar voor behoeden.
Ik zou mezelf ff te kakken zetten door een nep horloge te kopen en te verkopen.
Probeer hier op het forum leuke dingen neer te zetten en opmerkingen te plaatsen waar ik denk waar ik wat aan toe tevoegen heb en ik ben hier niet om te verkopen waar jullie zo bang voor zijn. Hoop bij deze dat iedereen zich normaal gedraagt want met dit kinderachtige gezeik maken jullie het forum erg oninteressant voor een heleboel potentiële gebruikers.
Even voor de duidelijkheid dan:
- Op dit forum worden replica horloges niet op prijs gesteld, vragen erover dus ook niet. Mocht je een vraag over een replica horloge hebben, zoek dan svp een ander forum.
mcfr Schreef:
Even voor de duidelijkheid dan:
- Op dit forum worden replica horloges niet op
prijs gesteld, vragen erover dus ook niet. Mocht
je een vraag over een replica horloge hebben, zoek
dan svp een ander forum.
Dit is toch het forum: algemene horloge praat?
+1
We weten dat ze bestaan. Moet je het dan doodzwijgen?