Met veel plezier lees ik over allerlei uiteenlopende onderwerpen. Ook kan ik mooie foto’s van de 101 verschillende horloges waarderen.
Ondanks dat deze “only” topics, naar mijn idee, vrijwel de ruggengraat van dit forum is, zou ik deze graag weg willen filteren. Dit omdat ik ook graag de topics lees van mensen die een uniek of bijzonder verhaal delen.
Omdat ik door de hoeveelheid “Only” topics vaak de topics met specifieke verhalen vaak mis. Maar een dergelijke functie zou het ook makkelijker maken, ipv zelf te moeten filteren tussen alles.
Dit vraag ik me ook al een tijd af, of je niet op een manier topics kan wegfilteren. Ik krijg altijd de hik van verkooptopics die twintig keer een up krijgen. Zou heel fijn zijn om oninteressante topics voor jezelf weg te kunnen halen.
Of gewoon je horloge niet te duur proberen verkopen en dan zes maanden lang uppen met dreigementen als hij gaat uit de verkoop of weet ik wat. Eigenlijk zou je maar een keer per maand mogen uppen, dan blijft het lekker overzichtelijk en de meuk die niemand wil staat dan fijn helemaal achteraan.
Je kunt wel, zoals hiervoor aangegeven een topic en of hele categorie op negeren zetten. Maar dat zul je dus actief moeten doen. Veel plezier daarmee.
Overigens in heel veel “only” topics is het niet alleen maar plaatjes kijken hoor. Worden ook veel ervaringen gedeeld, die ga je missen als je het topic negeert. Maar goed, dat is een keuze.
Er komen steeds nieuwe leden bij, die mogelijk op zoek zijn naar dat ene horloge die 20x geupt is. Je hoeft de advertentie niet te openen, dan komt ie sowieso niet in je feed terecht