**Alleen ruil** Christopher Ward C60 Atoll 300 (staal en rubber)

Hallo allemaal,

Deze CW was onderdeel van een ruil met @wimm5 (aanrader trouwens!) en als deze een witte of zwarte wijzerplaat had gehad had ik die nu niet aangeboden als ruil. Want qua afwerking is dit een duikhorloge dat in de prijsklasse tot pakweg € 1.500,00 weinig tot geen concurrentie heeft, naar mijn bescheiden mening. Swiss Made, 40mm, 300m WR, Selitta uurwerk, saffierglas aan beide kanten, toparmband met snelverstelling in de sluiting en quick release sprinbars, slechts 11,3mm dik, uitstekende lume en een heerlijke bijbehorende rubberen CW band. De totale setprijs op dit moment bedraagt € 1.360,00.

Ik zoek dus een duikhorloge of GADA met een (bij voorkeur) zwarte wijzerplaat. Maximaal 42mm zolang de lug2lug dan maar onder de 50mm blijft. Een stalen band en saffierglas zijn een pluspunt.
1 tegen 1 met gesloten beurs of bijbetaling van 1 van beiden, 2 tegen 1, 3 tegen 1 etc, laat maar weten wat je in gedachte hebt. Een Seiko SPB14x, iets van RZE, Traska of Halios, laat maar weten!

Merk en model: Christopher Ward C60 Atoll 300
Afmetingen: 40mm in diameter, ruim 11mm in hoogte, 20mm lugs, lug2lug van ruim 47mm, 300m WR.
Leeftijd: 7 juli 2026, nog bijna 5 jaar garantie!
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 24 juli 2026
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set (omdoos, doos, papieren, poetsdoekje) inclusief extra rubberen CW band.
Verzendkosten of afgehaald in regio: in overleg, sterke voorkeur voor persoonlijke ontmoeting op nader te bepalen plaats.
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Selitta SW200-1 (hacking, handwinding, 38 uur PR, 28.800)
Ruilwaarde: € 1.100,00
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Lume

Op de rubberen band (foto’s van CW)

Alvast bedankt voor jullie interesse!
Eric

9 likes