Alleen ruil: Erebus HAQ 41mm (High Accuracy Quartz) NIEUW

Hallo allemaal,

de pre-order overgenomen van @Piede, eergisteren binnengekomen, sticker verwijderd, band op maat gemaakt en wat foto’s geschoten. Ik denk dat het horloge in totaal nog geen 5 minuten rond mijn pols heeft gezeten, geen enkel krasje te ontdekken. Dus zeg maar 99,9% nieuw :wink: En kwalitatief echt goed, mooi afgewerkt ook.

Ik had verwacht dat deze kleiner zou dragen en ogen, dit naar aanleiding van de 40mm Erebus Ascent GMT die erg compact draagt. Maar voor mijn gevoel draagt deze veel groter dus mag iemand anders het proberen. Dat komt denk ik ook door de kleur, White Enamel. De HAQ is uitgerust met het ETA F06.412 uurwerk met een maximale afwijking van +/- 10 sec…per jaar! Er zit een Renata SR927SW batterij in met een levensduur van + 7 jaar! En een mooie open caseback, zie je niet vaak bij quartz horloges.

De pre-order prijs was € 323,90, ik heb aan invoerrechten e.d. € 102,34 betaald ( :rage:) dus totaal € 426,24. Ik doe er een nieuwe bruin leren band bij met rubberen onderkant, de Ascent HAQ zelf zit op een heerlijke jubilee. De huidige verkoopprijs rechtstreeks bij Erebus is € 379,95. Reken daarnaast nog op > € 100,00 aan invoerkosten.

Merk en model: Erebus Ascent HAQ 41 op jubilee
Info: 41mm diameter, 47mm lug2lug, 11mm dik, schroefkroon, 100m WR, 20mm lugbreedte, double domed saffierglas met AR coating, massieve geschroefde jubilee met snelle fijnafstelling in de sluiting en quick release springbars.
Leeftijd: 10-06-2026 (staat op garantiekaart)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 9 juni 2026
Factuur en/of certificaat: digitaal beschikbaar
Originele doos en/of eventuele accessoires: helemaal compleet (leren travelcase, pasjes, poetsdoekje, schroevendraaier) en een extra bruin leren band.
Verzendkosten of afgehaald in regio: eventueel persoonlijke overdracht in overleg, anders verzending
Conditie (krassen, werking etc): 99,9% nieuw!
Soort uurwerk en kaliber: Swiss Made ETA F06.412 HAQ uurwerk (+/- 10 sec per jaar)
Ruilwaarde: € 450,00 (kosten + nieuwe leren band).

1:1 ruil, cash up, cash down, laat maar weten wat je in gedachte hebt. Geen vintage aub en liever niet groter dan 40mm. Een stalen band en saffierglas zijn denk ik wel een plus.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Lume is echt heel goed gedaan!

Detailfoto’s

Onderstaande foto’s komen van de Erebus-website

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

2 likes