Hallo HF,
De afgelopen dagen was weer als vanouds: onrust, aankopen, spijt, ruilen…gek word ik er soms van. De Speedtimer, de Pontos S Diver en de Presage zijn geen twijfels over maar die Halios, soort van haat-liefde verhouding vanaf het eerste moment. Dus wil ik eens kijken wat de Universa hier op HF aan ruilmogelijkheden oplevert. Dit is de pastel blauwe uitvoering, als ik de verhalen moet geloven zijn er maar 100 van gemaakt.
Wat kwaliteit betreft: top, heel veel beter wordt het niet in deze prijsklasse. De kast, de opgelegde chroomomrande indices, de wijzerplaat en wijzers, de mooie taperende band, de sluiting, de lume, alles klopt gewoon. En die fijnverstelling in de sluiting die verwerkt zit in het logo…fenomenaal!
Dus ben benieuwd, ik heb zelf iets van een SPB185, SPB187, SPB513, Citizen Series 8 of iets dergelijks in mijn hoofd. Max 42mm, graag op staal, saffierglas etc. Maar ik laat mij graag verrassen!
Merk en model: Halios Universa Pastel Blue
Afmetingen: 37,5mm in diameter, 47mm lug2lug, 10,7mm hoog, 20mm lugs en 100m WR. Kortom, heerlijk comfortabel om de pols!
Leeftijd: mei 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2026
Factuur en/of certificaat: Kaart met specs, gebruiksaanwijzing, pastel blauwe Halios sticker
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele blauw leren travel etui + alle schakels
Verzendkosten of afgehaald: Bij voorkeur persoonlijke overdracht, kan eigenlijk wel door heel Nederland verplaatsen.
Conditie (krassen, werking etc): Uitstekende staat
Soort uurwerk en kaliber: Swiss Sellita SW210-1 handopwinder, 28.800 bph en 38 uur power reserve
Ruilwaarde zet ik op € 650,-. Cash up en down mogelijk.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Wristshots (17,8cm polsomvang)
Lume!
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.