Eenieder die heeft gereageerd: bedankt voor de reacties.
Verder ook de mensen op de verkoopmarkt bedankt voor de reacties.
Helaas heb ik dit exemplaar niet gekocht bij iemand van het forum, maar bij juwelier van Willegen te Den Haag. Welke mij overigens uitstekend heeft geholpen en een mooie prijs voor de twee, ja twee, horloges heeft gemaakt.
Ik heb namelijk als afstudeercadeau voor mijn vrouw een Tissot Lady Heart gekocht. Hiervan heb ik nog geen foto’s aangezien deze is ingepakt en ik pas in het weekend gelegenheid heb om deze te geven.
Het mooie horloge dat ik heb gekocht, is mijn inziens klassiek met toch een redelijk moderne uitstraling, een mooie automaat met open achterkant. Vierkant, want ik heb al 4 ronde horloges. En een mooie bruine lederen band. De Hamilton is het dus niet geworden maar wel de:
Van harte, met deze ingetogen doch stralende aanwinst.
Een klasse horloge. Prachtig design met een solide hart!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze parmantige Maurice Lacroix Ponto.s
Ja dat klopt. Bruine band. Vind ik mijn inziens
beter staan dan een zwarte.
Bruin vind ik er casual en toch chique bij staan. Maar met zwart krijgt ie een dressy uitstraling. Je kunt een bandje ook los kopen. Ik ben namelijk op zoek naar een bruine ML band
Trouwens, prachtig die kroon (tu) Vond em toen ook erg gaaf, en moest nog erg twijfelen tussen een Miros of Pontos. Uiteindelijk Miros geworden.