Allergie... NOOOOOoooooooooooooooooooo!

Het gaat in casu natuurlijk niet alleen om goede of slechte smaak maar in welk verkeer bevindt de desbetreffende drager van zoiets opvallends nu eigenlijk ?
Een penoseklok pur sang louter voor tussen autohandelaren, koffiehuizen en Amsterdamse taxichauffers met bijbehorende koningsketting van 350 gram.
In die kringen de normaalste horlogezaak van de wereld. Stel je eens voor 30 jaar geleden in Zurich bij de Rolex-daeler…ja die gouden met mooie glimmers wil ik wel hebben. Zonder blikken of blozen tovert gabber dertig briefies van duizend uit de zwarte sok, wilt u even natellen. Dat ultieme gevoel is met geen pen te beschrijven. Mijn gabbertje heeft het verhaal al zo vaak verteld. Dit nog even los gezien van status, ijdelheid en ego, zien en gezien worden. Gabber was zeer succesvol in de autohandel dus verdien je een koningsskroon en die staat bovenaan op de Rolex wijzerplaat. Een geweldige klok kan ik jullie vertellen, nitraM.

Was het inderdaad ook, iedereen vond het apart.

1 like

Ik heb huiduitslag op de plek waar mijn horloge normaal altijd zit. Nu al bijna 2 maand verplicht rechtsdragend. Moet zeggen dat het best snel went.

1 like

Snap wat je bedoelt. In de Aziatische horeca is het ook cliche dat de baas een Rolex draagt en in een Mercedes rijdt. Dat komt toch ergens vandaan…

Smartphone? Moet ik maar weer m’n Nokia 8910 uit de kast halen :wink:

http://www.phonespot.nl/images/productimages/big/8910izwart.jpg