Alles moet weg

Sophie’s choice hier…

Gelukkig leeft mijn vader nog en die heeft de gouden Enicar van opa gewoon om, dat scheelt heel veel…

Uit mijn eigen collectie moet ik dan de keuze maken tussen mijn eerste Breitling (Shadow Flyback) en de ex-rommelmarkt Omega Constellation 2852-4SC. Man, wat lastig…

Toch maar de Breitling, denk ik.

Bij mij mag ook alles weg maar ik raak ze niet kwijt. :smiley:

Ik denk dat alles zou moeten wijken voor mijn Enicar Sherpa Jet. Absolute grail.

Wat een vraag !
Zoals uit de meeste reacties blijkt eerder een emotionele keuze.

Bij mij dus de hydroconquest die ik van m’n moeder kreeg net voor ze helaas het huidige met het eeuwige ruilde.
En de casio edifice die ik van m’n vrouwtje kreeg nadat ikzelf twee jaar geleden zelf door het oog van de naald was gekropen.

Maar het moest er slechts een zijn en daaruit kiezen zou mee nooit lukken.

Als de vraag inhoudt dat je later er weer andere horloges bij kunt nemen, dan m’n grootvaders Rolex First Oyster.

Als de vraag inhoudt dat je er de rest van je leven mee moet doen, dan een meer praktisch en duurzaam horloge.

Gelukkig heb ik geen geërfd horloge, dus dan is de keuze wat makkelijker.
Voor mij zonder al teveel twijfel de Glycine Combat Sub.
Met het wisselen van het bandje kan je alle kanten op.

1 like

Citizen Skyhawk II Titanium zonder twijfel

Net zoals Candide, ook mijn Tissot

Hopelijk mag ik de vele bandjes behouden.

Dit is voor mij een onmogelijke opgave! Mn dochter koos deze:

Ik zou ermee kunnen leven!

Windhund Schreef:

Dit is voor mij een onmogelijke opgave! Mn dochter
koos deze:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ATY8E3BW-D.jpg

Ik zou ermee kunnen leven!

Als t de rose gouden versie is, verklaart dat n hoop :wink:

Http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,3155842,3174452

Dit is een lastige vraag, met een moeilijk antwoord, toch ga ik voor mijn trouwe makker, we zijn beide op leeftijd en licht beschadigd.

Ik zal het anders zeggen…

Alles mag weg!

Op een vintage Certina na… van Opa geweest.

Alhoewel ik weinig verkoop heb ik niet echt een langdurige band met m´n horloges heb ik gemerkt voor ons liefhebbers is zo goed als alles te vervangen voor een volgend nog cooler exemplaar.

Uiteraard de horloges van vaders opa´s e.d. daargelaten.

Groeten,

Noel.

Dornblueth gaat echt niet weg…

NicoB)-

Dan misschien mijn Samsung Gear. Daarmee kan ik immers vele digitale wijzerplaten dragen (misschien is dit valsspelen?)

rammeldarm Schreef:

Dornblueth gaat echt niet weg…

NicoB)-

Dat is je geraden ook, wat een prachtklok is dat(tu)

tjvreeken Schreef:

rammeldarm Schreef:


Dornblueth gaat echt niet weg…

NicoB)-

Dat is je geraden ook, wat een prachtklok is
dat(tu)

:smiley:

Alles kan niet weg, meerdere horloges van mijn vader en 1 (Tag Heuer Professional) van een overleden maatje dus die gaan allemaal sws niet weg.

Verder ook nog enkele horloges waar ik echt geen afscheid van zou kunnen nemen zoals mijn Breitling 40’s Chronomat.

gekkehuus Schreef:

Alles kan niet weg, meerdere horloges van mijn
vader en 1 (Tag Heuer Professional) van een
overleden maatje dus die gaan allemaal sws niet
weg.

Verder ook nog enkele horloges waar ik echt geen
afscheid van zou kunnen nemen zoals mijn Breitling
40’s Chronomat.

Soms kan n vraag makkelijker te beantwoorden zijn, door de vraagstelling aan te passen. Je zou ool kunnen denken, stel dat er een keer ingebroken zou worden terwijl je er niet was. Welk horloge zou je die dag om willen hebbenz zodat die niet gestolen zou zijn?

En ga me nou niet vertellen dat je om elke pols n horloge of met n horlogerol rondloopt :+

Nogmaals, voor mij hoef je de vraag niet te beantwoorden. Maar misschien interessant om voor jezelf te weten.
Zo kwam ik met de vraag achter v als je voor de rest v je leven 1 horloge mocht hebben, dan ik niet 1 v mn duurdere horloges koos, maar juist n goedkope en praktische.