Heel mooi gemaakt
Mooi potje bier zo!!
Lijkt t wel op haha. Durf het alleen niet te drinken
Hoe kan ik hier het uurwerkje eruit krijgen? Lijkt wel een frontloader maar krijg het glas er niet uit. Misschien @VmaxNL ?
Zit de ‘spacer’ rond het uurwerkje nog vast?
Ik heb weinig ervaring, maar de ervaring die ik heb is wel op de Seiko 66. En je kunt de schroeven aan de rand los draaien, op jouw foto lijkt hij links onder nog vast te zitten. Daarna wip je bij mij zo die buitenste ring er uit en dan komt de rest er ook uit.
Volgens mij hoeft het niet via de voorkant
Jaa in ieder geval veel vaster dan een zwitser:joy: men eerst japanse namelijk. Ik krijg dat ding eromheen niet los ofzo in ieder geval
Thanks. Schroeven zitten er bij mij niet meer in maar zal em is proberen met wat meer kracht los te wrikken.
De o-ring verwijderen zal helpen. Dan valt het uurwerk er zo uit.
Dank alle, is al gelukt. Inderdaad die o ring maakte het wat lastig.
Staff replacement, balance wheel wobble
Ik denk dat het opstaand kantje van het veertje in dat gleufje/gat moet.
Yes sir!
En dat steeltje dan? Ik ga het weer even bekijken.
Dus dan moet het veertje eigenlijk in die ronde ruimte erin worden gedraaid, dan komt het wel op spanning te staan.
Ik dacht dat het opstaand stukje achter een haakje van de klik zo komen te zitten.
@Macx ik heb destijds een camera voor mijn microscoop gekocht zodat al mijn fans live mee kunnen kijken wat ik doe…… werkt gewoon met een hdmi dus kunt hem zelfs aan een beamer hangen mocht je willen
Hiermee kun je ook filmpjes maken en terug kijken hoe je het uit elkaar hebt gehaald. Misschien ook iets voor jou? Zie foto, is gewoon in china te bestellen. Moet wel even opletten hoe je hem erop kunt maken en je hebt een verkleining nodig wat betreft lens.