Ja zoals ik die click zie lijkt dat inderdaad zo. Normaal heb je daar nog een pinnetje op zitten maar deze is gewoon vlak of niet? Heb je op internet het uurwerk al opgezocht?
Ik heb op mijn microscoop niet de mogelijkheid om een camera te plaatsen zoals op jouw microscoop.
Ik heb al een beetje gezocht, maar heb geen detailfoto gezien, het betreft een Durowe cal. 1032
Oh dat is wel jammer.
Ja, dat is wel jammer, ik heb deze microscoop bij een firma gekocht die grote partijen goederen inkoopt en weer verkoopt, goederen van failliete zaken en dergelijk, ik heb er 250 € voor betaald, minder dan de helft, maar er kan geen camera op dat is wel jammer.
Ik heb weer een close-up foto gemaakt, dus nu moet dat steelje achter die verhoging worden gedrukt.
Maar hoe kan het dan veren? Ik zie het nog niet.
En dan wel met het opstandje naar boven, toch? Ik ge even kijken of er ruimte is om het steeltje daar onder in dat gaatje te steken.
Ik heb het bekeken en volgens mij heb je het aan het goed gezien, ik zal even een foto maken.
Het ziet er in ieder geval veel belovend uit.
Volgens mij is mijn vraag beantwoord, ik wil jullie beiden hartelijk danken voor de hulp.
Was een goede tip van je om wat boeken te kopen, ik heb gelijk je raad opgevolgd.
Is een leuk en goed boek, heb hem zelf ook
Als ik lid word van de bibliotheek bij mij hier in de buurt kan ik het ook gaan lenen, lidmaatschap is 45 € p.j.
Ik heb hier een adres waar je het kunt bestellen.
Lijkt dus via verschillende kanalen nog wel te verkrijgen te zijn. Zie ze ook wel is bij rikketik. Sommige vragen grof geld voor zon boekje…. Maarja moeten het toch hebben want het gebruik van engelse termen is zwaar uit den boze op dit nederlandse horlogeforum.
Ik heb 53 euro betaald dat is inclusief verzendkosten.