Alles wat je moet weten over de Rolex Submariner by Amsterdam Vintage Watches

Zoals de meeste hier reeds weten, en waarschijnlijk ook volgen heeft @AmsterdamVintageWatches een prachtig YouTube kanaal.
Een link naar deze prachtige guidance omtrent de Rolex Submariner mag toch absoluut niet ontbreken op HF.
Indien niet bekend met hun kanaal check dan zeker ook de andere filmpjes eens en abonneer je zou ik zeggen ( let op zet aan tot binge watching :wink:)

@AmsterdamVintageWatches: keep on the good work, jullie doen het echt fantastisch.

27 likes

Bedankt voor het delen @Bertus1 erg interessant :ok_hand:

2 likes

Mijn beste,

Idem dito!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Leuk om te horen! Jullie feedback is welkom, mag ook opbouwende kritiek Zijn hoor :wink: maar appreciate the compliment :love_you_gesture:

12 likes

@AmsterdamVintageWatches
Dus geen Submariner C aanschaffen?

Genoten van de video :ok_hand:t2:

2 likes

Leuk…dank voor het delen Bertus :+1:

2 likes

Wow. Leerzaam dit. Dacht dat ik al een en ander wist :joy::joy:

2 likes

Kwaliteit van moderne Rolex is top hoor. Ik vind het alleen niet mooi en voor mij ontbreekt charme. Uiteraard persoonlijk :slight_smile:

2 likes

Erg interessant filmpje! Tof dat je dit deelt @Bertus1👍🏻

@AmsterdamVintageWatches
Heb meerdere filmpjes gezien, zeer interessant en de mooiste horloges :ok_hand:t2:
Ik heb wel een dingetje wat ik jammer vind in meerdere filmpjes. Het valt mij op dat er weinig afbeeldingen worden getoond van de betreffende horloges, typenummers etc zeggen mij niet altijd veel en het zou het nog boeiender maken. Is dit bewust gedaan?

4 likes

Kritiek wat we vaker krijgen, betreft voornamelijk dan de “watchtalks” vermoed ik. M’n collega die de filmpjes edit etc die wil ze zo snel mogelijk online hebben en omdat dan sommige onderwerpen nog t meest relevant zijn.

Maar staat genoteerd, dank :slight_smile:

4 likes