Alletijd

Deze week een snelle deal met Michiel gemaakt.
Goede communicatie, alles netjes volgens afspraak. Zeker een aanrader :+1:

1 like

Vandaag mijn eerste 5je opgehaald bij @Alletijd.
Vlotte communicatie en deal, woont ook dichtbij wat het makkelijker maakt.
Raad zeker aan om met hem een deal te sluiten.

1 like

Vandaag een onverwachte meet & greet met Michiel om een Tissot van hem over te nemen.

Prettige communicatie, heldere afspraken, niet te beroerd om een stukje te rijden.

Aanrader! :+1:

1 like

Bij deze wil ik graag Michiel @Alletijd hartelijk danken voor een bijzonder prettige deal omtrent de overname van zijn Seiko Cocktail Time. Ik had enige haast en Michiel had vertrouwen genoeg om het horloge op te sturen nog voordat de betaling binnen was, Hartelijk dank and i tip my hat!

Fijne deal, snelle communicatie en super verpakt en nog sneller verzonden. Ondanks dat hij in een verbouwing zit. Bedankt Michiel!, nog even de mesh band er op en hij kan mee op vakantie.

1 like

Vandaag mijn Omega Seamaster verkocht aan Michiel. Gezellig bij mij thuis de overdracht gedaan. Ik kan Michiel van harte aanbevelen om zaken mee te doen, relaxte gozer met verstand van zaken :+1: Veel plezier van de Omega! @Alletijd

1 like

Zojuist een prachtige TagHeuer Aquaracer gekocht van Michiel. Michiel reageert snel op berichten en is een echte liefhebber. Ik kan Michiel zeker aanbevelen. @Alletijd succes met de hobby.

1 like

Een mooie Zealande rubber band van Michiel kwam vandaag keurig aan met de post met alle toebehoren. Dank, ik ben er blij mee!

1 like

Horloge verkocht aan @Alletijd. Goed contact, fijne deal en een enthousiaste reactie en foto bij ontvangst! :+1:t2:

1 like

Veel dank aan Michiel voor het prettige contact en perfecte snelle (verzend)service, inclusief foto’s van het inpakwerk. De HVD Spectre Diver bleek zoals beschreven in perfecte staat en ik ben er erg blij mee!

1 like

Bandjes overgenomen van @Alletijd.
Snel verzonden, leuke deal en bandjes gewoon zoals omschreven. Zeer blij mee.
Michael, mijn dank.

Zekers een aanrader :100:

1 like