Allwatch in Oosterhesselen (Drenthe)

Beste mensen,

Ik heb een Seiko SRP773 die per dag +43 seconden liep. Daarbij was er nog een vinger afdruk aan de binnenkant van het kristal, wat dus ongelofelijk hinderlijk is omdat je niet vanuit elke hoek of belichting er volledig van kan genieten.

Via het forum ben ik erachter gekomen dat er in Drenthe een goede horlogemaker is. Deze vakman is dus Albert van Allwatch. Daar heb ik contact mee opgenomen en ik kon de volgende dag al terecht.

Bij binnenkomst werd ik hartelijk ontvangen en mocht meelopen naar Alberts werkplaats. Albert ging meteen aan de slag en ik mocht meekijken en kreeg tegelijkertijd uitleg over bepaalde onderwerpen in de horlogetechniek. Het was niet alleen leerzaam en zeer informatief, het was inspirerend en fascinerend om te zien hoe vakkundig en met wat voor perfectionisme Albert te werk gaat.

Mijn horloge loopt nu +2 en er was een beat error van 2,6 ms die nu op 0,2 staat. Hij heeft als service ook nog wat krassen weg gepolijst en dat allemaal voor een hele schappelijke prijs.

Om het kort samen te vatten: Woon je in de provincie Drenthe en ben je op zoek naar een goede horlogemaker, dan is Allwatch een aanrader.

Groetjes,

Junaid

3 likes

Klopt al jaren goede ervaring mee