"allwatchrepair"

Geachte Forumleden,

Is er iemand onder de forumleden die ervaring heeft met de site “allwatchrepair”.
Ik heb tot op heden 2 e-mails gestuurd naar de eigenaar van de site, echter geen respons op gekregen.

Graag jullie ervaringen.

Gr. Peter.

Geen ervaring mee, maar ik zie dat hij ook neppers repareert.
Het zal toch niet zo zijn dat jij…

1 like
?
1 like

HansUwland Schreef:

Ik heb er uitstekende ervaringen mee, maar
inderdaad, hij reageert niet op mails.

Hallo Hans,

Het horloge is inmiddels door een horlogemaker/juwelier voor mij gerepareerd.
De opwindknop moest vervangen worden (Marian Militare Automaat met datum).
Het kostte mij € 20,=, dat was het mij wel waard.

Dank voor de reactie.

Gr. Peter

– moved topic –

pjfbj Schreef:

HansUwland Schreef:


Ik heb er uitstekende ervaringen mee, maar
inderdaad, hij reageert niet op mails.

Hallo Hans,

Het horloge is inmiddels door een
horlogemaker/juwelier voor mij gerepareerd.
De opwindknop moest vervangen worden (Marian
Militare Automaat met datum).
Het kostte mij € 20,=, dat was het mij wel waard.

Dank voor de reactie.

Gr. Peter

Fijn te zien dat ook goedkope horloges een 2e kans krijgen.

misschien is de man op vakantie? de site is niet helemaal top, veel paginas nog in ontwikkeling. Als je dan businness wil kun je dat beter in orde maken komt wat professioneler over.

heeft iemand de goede link, ik krijg 'm gek genoeg, niet gevonden.
Heb al jaren een defecte Aziaat liggen die ik misschien wil laten oplappen.

Heb goede ervaringen met Albert,liever een perfekte betaalbare reparatie dan een fancy website!

1 like

Onlangs mijn Omega Dynamic Chronograaf een beurt laten geven bij Albert.
Liep perfekt,maar bij het opwinden een schrapend geluid.
Gisteren kontakt gehad,vanmorgen gebracht en vanmiddag opgehaald.
Uitstekende service,en altijd enthousiast,tevens goede uitleg via foto’s en tekeningen. Kortom: goede service en uitleg en redelijke prijzen!

Ik heb het geluk dichtbij Oosterhesselen te wonen en dus ga ik altijd naar Albert toe. Het maakt hem niet uit of het een klokje van de Hema is die een nieuwe batterij nodig heeft of een klok van 25.000 euro. heel enthousiast en laat je graag alles zien. nu heb ik een Timex bij hem liggen waar hij voor een ongelooflijke mooie prijs een vlak saffier glas in gaat zetten. mijn Citizen duikhorloge die voor € 75,- bij een Citizen centrum van nieuwe batterij wordt voorzien doet hij voor € 7,50 inclusief waterdicht testen.

goede vent,altijd behulpzaam;heeft wel eens een Rus voor mij gedaan.

Goede horlogemaker. Heeft pas een oude Alpina en Oris voor mijn vader gerepareerd. Heldere communicatie en vriendelijke uitleg.

Albert is een ontzettend aardige beschaafde man. Daarnaast (of allereerst) ook een prima horlogemaker. Hij heeft mijn Panerai geserviced voor een faire prijs.

Ik ga zeker weer naar Albert toe!

1 like

Ook hier prima ervaringen met Albert. Heb hier m’n Vostok eens heen gebracht en nu liggen er een SMP en GS voor resp. nieuwe bandpennen en een batterij. Hij zit inmiddels al een tijdje in Nieuw-Amsterdam, dus gelukkig nog steeds een prima horlogemaker in Zuid-Oost Drenthe :+1:

2 likes