Alpha, heb je 'm ontvangen?

Laat dat dan even aan mij weten, dan kan ik je afvinken. Het mag hier of via pb.
Heb je 'm nog niet? Geduld is een schone zaak… :smiley:

Vink maar af ! En nogmaals hartelijk dank voor het organiseren van de aktie.

Ik heb hem afgelopen woendag binnengekregen, oude type en twee dagen voor het einde van de inkoopaktie besteld.
Nogmaals bedankt voor de inkoopactie, Henrik.

Groeten, Tom V.

ik heb hem ook al binnen

thanks !! voor het regelen!

Hallo henrik,
Ik ben net terug van vakantie en hij lag keurig ingepakt op me te wachten. Bedankt voor alle moeite. Het restbedrag is inmidels aan je overgemaakt, helaas een beetje vertraagd door mijn vakantie.
groet
Harald

MIjn naam kan je ook afvinken. Ik heb hem gisteren binnen gekregen.
Mooi klokkie hoor.

Henrik Bedankt!

Groeten,
Tom

Hoi ik heb hem ook ontvangen.
Ziet er mooi uit ik draag hem nu een week ,maar loopt nog niet zo op tijd ongeveer 7 minuten voor.

Henrik nog bedankt groet John v P

Mijne is er nog steeds niet… :’(

Beste Henrik,

Ik heb hem vandaag ontvangen. Puik klokje! Ben er erg mee in mijn schik.
Nog heel erg bedankt voor deze geweldige actie.

Alexis

Alexis Schreef:

Beste Henrik,

Ik heb hem vandaag ontvangen.

Ah, dat zou dan wel eens de eerste van de tweede zending kunnen zijn. Opschieten postbode, ik ga vrijdagavond op vakantie! :slight_smile:

ik hoop hem toch wel morgen of overmorgen te krijgen !

Henrik, hoeveel horloges van het totaal heb je inmiddels al af kunnen vinken? Ben even benieuwd, de mijne is nog niet binnen helaas :frowning: Geduld is een schone zaak :slight_smile:

net terug van vakantie lag er een pakje met vreemde postzegels te wachten.
Even bandje op maat gemaakt en meteen gaan dragen. Ziet er goed uit!!!

je gaat je afvragen waarom je nog meer zou betalen voor een horloge???Natuurlijk even afwachten of het enthousiasme zo blijft

Nogmaals bedankt voor deze leuke actie!!!

Groet Arno.
(het schijnt dat mijn broer hem ook heeft ontvangen, kun je er dus twee afstrepen)

Net terug van vakantie en bij thuiskomst liggen de 2 alpha’s klaar: een oud en een nieuw model. Helaas heeft de pre-inkoopaktie alpha de geest gegeven: spatwaterdicht is helaas niet waterdicht. Er is vocht in het horloge gekomen en de precisie van n zwager gegeven.
Gelukkig kan ik zelf met de vervangers verder. Vind het nieuwe model mooier, maar het lijkt me dat het oude robuuster aanvoelt (iemand anders dezelfde ervaring of is het slechts inbeelding?). Henrik bedankt voor alle moeite!!

Hallo Henrik,

Net terug van vakantie heb ook ik het horloge ontvangen. Ik heb twee schakels uit de band verwijderd en het horloge gedragen. Gisteren duurde de dag met dit horloge om de pols 6 minuten korter. Ik zal de afwijking nog even aanzien. Al met al ziet het er heel netjes uit hoor.

Groeten, Gerwin

Euhmm… zullen de Alphaatjes de grote oversteek voor a.s. maandag gehaald hebben???
Ik heb helaas nog niets binnen en wil toch graag de Grieken imponeren met mijn exclusieve ‘Rolex’ :wink:

Ook ik heb nog niks ontvangen en zou het ook erg leuk vinden hem volgende week om te kunnen doen als ik op vakantie ga…Blijft afwachten en de brievenbus in de gaten houden!

ik heb ook nog niks , er zit wel redelijk veel verschil in aankomst …

seamaster Schreef:

ik heb ook nog niks , er zit wel redelijk veel
verschil in aankomst …

Hier in het zuiden ook nog niets gezien!!

En hier in Den Haag , ook nog niks …
Ik hoef niet met vacantie , ben altijd met vacantie , wel lekker hoor !
Dus ik wacht wel af
Ik kan mij trouwens herinneren , dat Henrik , in een zijner mail’s , mededeelde dat de leverancier , onze Chinese collega van Alpha Watches , hem had laten weten dat zij er geen 100 stuks op voorraad hadden liggen…
Dus , er wordt nu , waarschijnlijk , hevig en druk gewerkt .
Ergens , in een klein achteraf kamertje , in een sloppenwijk van , Hong Kong , Sjanghai …???
Door een heleboel onder betaalde , magere en kleine , Chinese mannetjes…
En nu maar hopen dat zij , onder druk staande , van een of andere Chinese Bullebak van een chef , geen al te grote constructie fouten maken…
Bestaat er in de horlogewereld trouwens de uitdrukking , zo als in de auto industrie , “” Maandagochend auto “” , cq. “” Maandagochten Horloge “”?
Groeten allen !
Peter Peters