Alpha Nieuws - bestellers lezen svp

ik zal het geld meteen overmaken.
oud of nieuw type is mij om het even.

groet, René

Misschien kunnen ze beter alle 104 nieuw type sturen. Scheelt een hoop… :? !!

Deze situatie was een (kleine) verrassing voor mij. Ben een paar dagen off-line geweest ivm een kapot modem. Ik zal vanavond het verschil bijbetalen.

henrik, mijn geld komt eraan, heb geen kastje voor internet bankieren, zodraa dat binnen bereik is, komt het extra geld je kant op.

Henrik 2 keer betaling overgemaakt naar je rekening.

Genesis

Btw, indien er de mogelijkheid is tot keuze, zou ik aangezien ik er 2 heb besteld een nieuw en oud model op prijs stellen.

Genesis

Net terug van vakantie, waarna ik even alles aan het doorlezen ben. Ik ga er voor zorgen dat het geld zo snel mogelijk overgemaakt wordt. Een nieuw of een oud model, het maakt mij niet zo veel uit. Het is een erg leuke actie op deze manier. Ik ben erg benieuwd wat er komen gaat. Henrik, erg bedankt voor al je inspanningen.

Ik heb voor een aantal mensen op het laatste moment (vorige week was dat dus iedereen die daarna kwam heb ik dat niet voor kunnen doen) nog voorkeuren over een oude of nieuwe plaat doorgegeven. Ik wist van tevoren dat dat niet zo’n goed idee was want dat moeten ze dan ook maar gegrijpen. En dat deden ze op zich wel maar niet helemaal, ik heb het ze kunnen uitleggen.
Een betaling naar HongKong duurt wat langer dan binnen Nederland, de verwachting is echter dat het er is en de horloges er komende week uitgaan. En dan is het leuk om te zien wie 'm als eerste heeft. En wie als laatste. En het is statistisch gezien niet ondenkbaar dat er ook iemand niets krijgt… Spannend! :smiley:

Haha, zeker spannend.
Heb je er zelf eigenlijk ook een besteld Henrik?

Groeten,

Stefan

Ik lees net het bericht over de bijbetaling. Ik heb het geld reeds overgemaakt. Ik hoop dat ik op de mailing lijst sta en niet in de statistische leegte val…

Nee hoor, dat kan de reden niet zijn :smiley:

Niet statistisch gezien krijgt iedereen z’n leuke klokkie binnen toch?! :smiley:

gaan de eerste Alpha’s naar 23 adressen… volgende week de rest… spannend!

das snel !

Ik zal alphas klaar gaan staan dan!

grr

Ik hoop dat ik deze week hem krijg, vrijdag stap ik het vliegtuig in naar NY. Maargoed, we zien wel…

Enorm fijn dat jullie zo massaal bijbetalen.
Ik krijg overigens vragen of ik bijbetalingen ontvangen heb, wat heel begrijpelijk is. Ik ga echter niet iedereen weer een mailtje sturen dat ik deze ontvangen heb, dat zou me weer enorm veel tijd kosten.
Ik bedank dus iedereen bij deze voor het bijbetalen!

23 verstuurd…zijn dat de nieuwe?

who knows?! ik denk dat het een grote ruilpartij wordt bij de eerst volgende meeting ! ehm Alpha meeting dan he

Ik ben ondertussen echt zo benieuwd. Zoals eerder al is aangegeven is het wachten vaak leuker dan het hebben, maar nu word ons geduld toch wel erg op de proef gesteld, ik ben echt benieuwd of de horloges uiteindelijk de verwachting kunnen waarmaken.

Weten jullie eigenlijk al hoe jullie het horloge gaan dragen? ik zit nog steeds een beetje te dubben over of ik er aan andere band voor moet kopen, of dat ik hem met het staal ga dragen (wat sommige mensen als wat ‘blikkerig’ hebben omschreven. Ik heb even zitten twijfelen over de aanschaf van een racebandje voor het horloge, maar dat lijkt me achterafbezien toch niet zo goed te staan (het blijft natuurlijk een duiker qua vormgeving, of hij nou tot 30 of tot 300 meter waterdicht is)

Wat denken jullie erover?

Groeten,

Stefan

Ik ga uit van het ergste ! Dan kan het alleen maar meevallen. Tja waterdicht dat is ie niet echt, dus helaas niet snorkelen met klok! Maar leuk dragen wel.

Ik denk dat ik hem ga dragen met Strap kleur grijs ! eigenlijk zal iedere strap goed staan, denk dat ik een oranje strap bijkoop via Jaffle

En ook ik hoop dat ie deze week komt hahahaah net een klein kind !

grR