Alpha Nieuws - bestellers lezen svp

Om te beginnen ben ik met Alpha na het misverstand (lees: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,53262,54587#msg-54587 ) een nieuwe prijs overeengekomen, namelijk 30 dollar. Dit is dus nu echt inclusief verzenden vanuit HongKong naar ieders eigen adres. Volgens de laatste wisselkoers komt dat neer op 21,77 en ik ben daarmee akkoord gegaan.

Er is dus een verschil van 2,44 per horloge. Ik zou het zeer op prijs stellen als iedereen die het horloge besteld heeft dat verschil per horloge aan mij overmaakt. De bankgegevens: rekening 48.41.66.093 t.a.v. H.A. de Keizer in Barendrecht o.v.v. bijbetaling alpha. Stuur me daarna even een mailtje, dan kan ik een vinkje achter je naam zetten.

Let op, het is niet meer mogelijk (extra) horloges te bestellen.

Nu kwamen ze ook nog met het verhaal dat ze nog maar 60 stuks hadden en dat de nieuwe bestelling er iets anders uit zag… mij zakte de moed in de schoenen, denk je dat je eindelijk zo ver bent… Maar ik moet zeggen dat de nieuwe versie amper afwijkt en zover deze afwijkt dat het positief is. De index-rondjes zijn wat groter en de plaat is wat matter:

De “oude” Alpha:

[center][/center]

De “nieuwe” Alpha:

[center][/center]

Ik hoop dat dit de laatste verrassing is. Als iemand er op staat de oude versie te krijgen kan men dat doorgeven. Je kunt niet een voorkeur doorgeven voor de nieuwe.

@ henrik,
je hebt 'n PB!
groet, frank.

Prima Henrik (tu)

Ik heb de bijbetaling overgemaakt en je een mailtje gestuurd.

Groet, Mark

Geld is overgemaakt, die nieuwe vind ik eigenlijk ook wel een stukje mooier.\

Groeten,

Stefan

Van zodra de bank morgen open gaat is de bijbetaling onderweg :slight_smile:

Bedankt voor al de moeite :)-D

geld is overgemaakt … ik begin wel nieuwsgierig te worden :wink:

Ik merk aan de pb’s dat ik vergeten ben mijn emailadres er bij te zetten :smiley: Dat is webmaster@horlogeforum.nl. Mensen die me tot nu toe een pb hebben gestuurd hoeven niet meer te mailen!

Ik heb zojuist het geld overgemaakt naar HongKong… toch een beetje raar, zo zonder enige garantie :smiley:
We zullen zien wat er van komt, ik hoop 104 Alpha’s.

Geld is overgemaakt.
Ook ik vind het nieuwe model mooier :slight_smile:
Ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen en wanneer de klokken aan gaan komen.

Heb net ook de extra eurootjes overgemaakt, en even gemailt…ik wacht verder in spanning af, het kan nog steeds uit

Ook ik heb het geld overgemaakt. Voorkeur voor de ‘nieuwe’ die bij enkelen voorkomt kan ook te maken hebben met de kwaliteit van de foto natuurlijk.

Gr Jeroen

ik ben ook zeer benieuwd! zojuist geld overgemaakt! en ik kies voor het oude model ! puur omdat mijn seiko heel veel op het nieuwe model lijkt qua wijzerplaat en index-rondjes!

gr R

ben heel benieuwd, henrik.
hoop overigens op de nieuwe, vind ik toch iets mooier.
groet, frank.

Geld wordt overgemaakt,oude of nieuwe uitvoering blijft mij gelijk.
Het is nu al een horloge met een verhaal.
geduldig wachtend met vriendelijke groet,
Aad

Hallo Henrik,

Het verschil wordt morgen overgemaakt.

Ik prefereer de nieuwe versie.

Laat het nieuwe model maar komen… het geld is overgemaakt.

Henrik, je bent er maar druk mee ! (tu)

Geld is overgemaakt .

Groet,
Werner

Henrik,

Ik stuurde je een ook een PM in verband met dit:

wat was de IBAN / BIC weer voor de mensen uit Belgarije ? :smiley:

Of je een “oude” of “nieuwe” plaat krijgt is inmiddels in de handen van Chan Chung Fung, ik heb de adressen doorgegeven voor een snelle verwerking. Onderling ruilen op een Rikketik of Meeting kan natuurlijk altijd :smiley:

die goeie ouwe chan…
gaat geheid goedkomen!
groet, frank.