Alpha Submariner-Style Inkoopaktie NIEUW

Henrik, als het 22,49 wordt vind ik het ook niet zo erg. Kijk maar wat je er nog uit kunt slepen.

Succes met de onderhandelingen :wink:

Groet, Mark

Quinny Schreef:

Geef maar door wat het verschil wordt. Maak ik het
direct over.

Naturellement!!

Hey, Henrik, d’r mogen gerust nog een paar euro’s bijkomen hoor :wink:

Vraag dan ineens of er er misschien "Horlogeforum Limited 1/… kunnen opzetten. :smiley:

Alhoewel, “Limited” … (:smiley:

Ik sluit me uiteraard aan bij voorgaande sprekers. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Henrik hier een hoop werk aan besteedt en dan door een misverstandje er financieel nog bij in zou schieten ook.

uiteraard geen probleem…al zit er misschien wel een vakantie tussen!

Groet Arno.

Beste Henrik,

Geef maar aan wat erbij gaat komen. Ik maak het over.

Alexis

Zeker geen probleem!!

Das geen punt!! Je steekt er al zoveel moeite in,we laten jou er niet voor opdraaien :slight_smile:

Geld ook voor mij! geen enkele probleem. En inderdaad, dit onderwerp is echt geweldig!

Ik ben met Alpha na het misverstand (lees: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,53262,54587#msg-54587 ) een nieuwe prijs overeengekomen, namelijk 30 dollar. Dit is dus nu echt inclusief verzenden vanuit HongKong naar ieders eigen adres. Volgens de laatste wisselkoers komt dat neer op 21,77 en ik ben daarmee akkoord gegaan.

Er is dus een verschil van 2,44 per horloge. Ik zou het zeer op prijs stellen als iedereen die het horloge besteld heeft dat verschil per horloge aan mij overmaakt. De bankgegevens: rekening 48.41.66.093 t.a.v. H.A. de Keizer in Barendrecht o.v.v. bijbetaling alpha. Stuur me daarna even een mailtje, dan kan ik een vinkje achter je naam zetten.

Let op, het is niet meer mogelijk (extra) horloges te bestellen.

Ik laat deze draad even los.

Zo zie je maar… je kan eigenlijk niet op vakantie!

Mooie actie! jammer dat ik 'm gemist heb… :frowning:

Mick

Inmiddels kost dit horloge bij Alpha maar liefst $125,- 6,5 keer zoveel als in 2007.
Na 13 jaar (niet continue) gebruik loopt het beestje nog héél behoorlijk. Sterker nog ik heb een Zwitserse hommage aan de Alpha sub, die zelfs net ietsje slechter loopt…
Oordeel zelf:

8 likes

Wauw heb jij 'm nog? Ik heb die van mij destijds vrij snel verkocht. Liep inderdaad goed, DG werkje toch?

Ik heb deze nog, en mijn zusje heeft die van haar ook nog, en die heeft hem eigenlijk elke dag wel om. Ook die loopt nog prima alleen kan je aan het mineraal glaasje dat compleet vol met krassen zit zien dat hij gebruikt is. Dat is echt slechte kwaliteit.

1 like

Och, na 13 jaar dagelijks gebruik :grinning_face_with_smiling_eyes: Is door het bekende voorbeeld vast eenvoudig een glaasje voor te vinden.

Ik kan me nog herinneren dat ik met die van mij destijds gewoon kon zwemmen zonder problemen. Hoop lol voor nog geen €25,- Zeker toen online bestellen in Azië (voor mij in ieder geval) nog vrij nieuw was.

Wat verwacht je dan van mineraal glas? Is gewoon niet krasvast.