Alpha Submariner-Style Inkoopaktie NIEUW

het scheelt … ik neem aan dat er hier niemand zonder klok zit :wink:

ja idd, en het verlangen naar is vaak leuker dan het hebben van!

dus dat het nog maar lang mag duren dan! :smiley:

seamaster Schreef:

het scheelt … ik neem aan dat er hier niemand
zonder klok zit

En niemand heeft hier al zijn klokken moeten verkopen om de Alpha breikbaar te krijgen :smiley:

rudolfvandooren Schreef:

ja idd, en het verlangen naar is vaak leuker dan
het hebben van!

dus dat het nog maar lang mag duren dan!

Mijn beste,

‘het bezit van de zaak,
is het einde van het vermaak’ … nou ja !! :smiley:

Orologio Signaturis Temporis

Iedereen die heeft betaald heeft een reactie gehad. Het mooie was dat de mailtjes overeen kwamen met de betalingen :smiley: Er zijn door 71 personen 104 horloges besteld.

Nu moet ik HongKong betalen, de adreslijst sturen en dan is het afwachten geblazen… Kijken of we wat ontvangen :smiley:

104 stuks, netjes. Nu maar eens kijken hoelang het pakketje er over doet idd…

Misschien moeten we een wedstrijd houden, wie het eerste een foto van zijn Alpha om zijn pols op het forum zet! Een soort van postduiven wedstrijd.

freakazooi Schreef:

Misschien moeten we een wedstrijd houden, wie het
eerste een foto van zijn Alpha om zijn pols op het
forum zet! Een soort van postduiven wedstrijd.

Goed idee. Ben benieuwd!!

Het is weer woensdag!:smiley:

Genesis

Na een berg(je) ellende bij de douane en met wat vertraging is mijn Orient 2ER00001B gisteren aangekomen. Zonder boete of btw of wat dan ook. Ze hadden het pakketje open gemaakt om te controleren of het niet namaak/illegaal was. Gelukkig vonden ze dat dat niet het geval was (terecht). Zie hier het resultaat:

KLIK
http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=6310

Gefeliciteerd maar dat klinkt heel anders dan in je “Re: STOP!?” post. Beetje overdreven? :slight_smile:

Zoals ik al zei:

namaak is pas namaak als ook de merknaam van het nagemaakte uurwerk op het holroge gedrukt en/of gegraveerd is, en er dus twijfel kan onstaan over de echtheid…
Enkel dan kan er sprake zijn van een delict en kan het voorwerp in beslag genomen worden… .

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen: zie je wel, eind goed,… al goed… Geniet van je mooie Orient…:slight_smile:

Vriendelijke Groeten,

Morse.

Er is blijkbaar een communicatieprobleempje geweest tussen mij en mijn nieuwe vrienden in HongKong… Ik had ze laten weten dat ik een prijs wilde voor het horloge inclusief verzenden naar iedere besteller afzonderlijk. Mijn vraag was letterlijk: Maybe you can give me prices per 1 watch including shippingcosts per address? Toen ik op die vraag deze reactie kreeg: FOR 25-50PCS WE WILL OFFER $26 INCLUDE SHIPPING CHARGE FOR EACH WATCH. (ze typen daar in hoofdletters) leek mij dat duidelijk en is de bestelaktie hier opgezet.

Ik kreeg nu bij het doorgeven van de definitieve aantallen op mijn navragen zelfs 24,50 dollar aangeboden (blijft er nog wat over voor een goed doel) maar toe ik liet weten dat de horloges naar 71 adressen moesten hadden ze blijkbaar toch iets anders begrepen, namelijk 26 (of 24,50) dollar naar 1 adres… Dat zou betekenen dat ze het naar mij zouden sturen en ik het dan weer door zou moeten sturen naar 71 adressen en nog eens minimaal 6,20 per persoon zou moeten bijvragen voor de kosten. En wat dacht je van de tijd die daar in gaat zitten, geloof het of niet, ik heb ook nog een gezin en werk…

Maar om nu naar 71 mensen geld terug te gaan storten vind ik ook zonde van mijn tijd. Ik ben nu aan het onderhandelen en heb ze tot 31 dollar gekregen en dan verzenden ze wel per adres. Tegen de huidige omrekenkoers is dat 22,49 euro, dat lijkt mij nog steeds geen slechte prijs. Ik probeer er echter nog wat af te krijgen, ik zet in op 29 dollar of 21,04 euro. Als ze daarmee akkoord gaan bestel ik ze en laat het aan jullie over of je het verschil aan mij overmaakt of niet.

Maar dus eerst weer even afwachten of ze het voor 29 dollar doen, mijn vrienden communiceren alleen 's nachts…

Ik kan mij voorstellen dat jij dit vervelend vind, Henrik. Ik geef je nu vast mee dat ik je uiteraard het verschil bijstort op je rekening. Misschien moeten we allemaal maar een beetje naar boven afronden, als dank voor jou inzet.

Ik wens je een goede nachtrust, Gerwin

Gershwin Schreef:

Ik kan mij voorstellen dat jij dit vervelend vind,
Henrik. Ik geef je nu vast mee dat ik je uiteraard
het verschil bijstort op je rekening.

Dat zou fijn zijn.

Misschien
moeten we allemaal maar een beetje naar boven
afronden, als dank voor jou inzet.

Goed bedoeld maar dat wil ik absoluut niet hebben.

Ik wens je een goede nachtrust, Gerwin

Ik jou ook :smiley:

Henrik,

ik vond het al heeeeeel goedkoop, dus die paar euro meer op je rekening storten is heus geen probleem.
Ik ben er zeker van dat ALLE forum-bestellers het daar mee eens zijn… Ja toch ? (tu)

En als er nog wat over is, dan kunnen we de Alpha boys een extra woordenboek Engels / Chinees opsturen voor de volgende bestelling :wink:

Zodra jij aangeeft wat er bijgestort moet worden zal ik per omgaande overmaken hoor, vind dit topic 1 van de vermakelijkste die ik de afgelopen tijd heb gezien:D

Genesis

Uiteraard zal het verschil zodra aangegeven zo snel mogelijk worden overgemaakt, no problemo!

Geef maar door wat het verschil wordt. Maak ik het direct over.

Vanzelfsprekend !!!