Alpha Submariner-Style Inkoopaktie NIEUW

Hong Kong denk ik.

Of via via? :wink: Mijn FedEx pakketje ging binnen 2,5 dag van Maleisie, de Filipijnen, Duitsland en Ridderkerk naar een stel idioten van de douane.
Wordt (maandag) vervolgd. Ik heb vandaag pas minimaal 10 keer naar FedEx gebeld. Maandag weer. Lang leve de vakantie.

haha, koopje :wink:

Groeten,

Stefan

ben benieuwd wanneer de alpha’s binnen komen :smiley:

Master-Fan Schreef:

ben benieuwd wanneer de alpha’s binnen komen

Me too

ben benieuwd of ze binnen komen… :wink:

seamaster Schreef:

ben benieuwd of ze binnen komen…

ik hoop het, ben toch wel weer aan een top horloge toe :smiley:

Master-Fan Schreef:

seamaster Schreef:

ik hoop het, ben toch wel weer aan een top horloge
toe

wie weet overtreft het je verwachtingen … :wink:

seamaster Schreef:

Master-Fan Schreef:

seamaster Schreef:

ik hoop het, ben toch wel weer aan een top
horloge
toe

wie weet overtreft het je verwachtingen …

ik verwacht Rolex kwaliteit, en daar heb ik het niet heel hoog mee op, dus dat komt wel goed :stuck_out_tongue:

Master-Fan Schreef:

seamaster Schreef:

Master-Fan Schreef:

seamaster Schreef:

ik hoop het, ben toch wel weer aan een
horloge

toe

wie weet overtreft het je verwachtingen …

ik verwacht Rolex kwaliteit, en daar heb ik het
niet heel hoog mee op, dus dat komt wel goed

volgens de test van hcptdg was hij zelf nauwkeuriger … dus het zal je waarschijnlijk niet teleurstellen :wink:

Ja, maar dat was wel een momentopname van enkele seconden… nu de jaren nog :slight_smile:

p.s. Het gerucht gaat dat er inmiddels 112 Nederlandse douane ambtenaren met een op een Rolex gelijkend klokkie rondlopen :slight_smile:

Niks zeggen tegen de Belgische douane hé … Die lopen voorlopig nog allemaal rond met hun Rodania…:smiley:

Je kunt van Belgen zeggen wat je wilt, maar niet dat ze geen smaak hebben :slight_smile: :slight_smile:

Dank je, Dank je , voor zoveel lof…:)-D

Maar serieus, ik heb al een tijdje een paar alpha’s met chinees werk (en een afgeleid merk van dezelfde fabrikant met een miyota werkje) en natuurlijk moet je die niet vergelijken met de grote merken… maar, voor die prijzen zullen alle nieuwe alpha eigenaars toch wel gecharmeerd zijn. (de Nederlandse douane begint morgen een inkoopaktie voor de marechaussee heb ik gehoord)…:wink:

Groetjes,

Morse.

De Belgians are coming ! ! ! :smiley:
Maar de Nederlanders hebben nog altijd de beste horlogeforums :wink: (tu)
PS: Morse - ik heb een antwoord op je PM verzonden.

Marc-B1 Schreef:

De Belgians are coming ! ! !
Maar de Nederlanders hebben nog altijd de beste
horlogeforums
PS: Morse - ik heb een antwoord op je PM
verzonden.

Ik bvind het erg leuk dat er Belgen op dit Alpha forum zijn, uhhh horrloge forum :smiley:

Enkele van jullie denken geloof ik dat ze al besteld zijn :smiley:

Ik maak als het mee zit vandaag de laatste betalingronde op, niet iedereen betaald namelijk via internet dus het duurt dan gewoon wat langer voordat ik het heb. Daarbij heeft de helft van de betalers sowieso nog geen bevestiging van hun betaling gekregen omdat ik de afgelopen dagen geen tijd had voor dit soort dingen.

Dan zal ik mijn HongKong connectie contacteren en de deal rondmaken. Ik moet hem natuurlijk betalen en ik heb een adreslijst gemaakt die ik nog moet bijwerken sinds 3 juli (td) waarvanaf hij jullie meteen kan beleveren. Dus verwacht deze week nog geen mechandice!

ach nog ff geduld dan ! ik heb nog 5 weken tot vakantie ! moet goed komen dan !

gr R

Doe maar rustig aan hoor, straks zie je door de Alpha’s het bos niet meer :slight_smile: