Alpha time watches

Na dit horloge al een aantal keren te hebben gezien op equation of time leek het mij een leuke kandidaat voor een volgende aankoop.

Alleen valt de prijs mij een beetje tegen, 895,- euro.

Maar het blijft een mooi horloge, zeker ook omdat ie tot 1000 meter diep kan. (hoe dieper, hoe mooier ;))

ik heb er nog nooit van gehoord , ziet er wel strak uit en de prijs…lastig

Heb jij een link van de officiële leverancier ?

Heel mooi klokje, prijs…hmmmm, niet zo helemaal verkeerd. Kijk maar eens wat een EZM 3 kost.
Alleen al die opschriften op de wijzerplaat doen een beetje afbreuk.

De kasten komen van dezelfde firma die ook de kasten van de Dreadnought (tegenwoordig onbetaalbaar) en de Jaques Etoile Atlantis (1300 euro )maakte, waar deze dan ook veel op lijkt.

Hallo,
Zit er een heliumventiel op ?

Groet Peter

Link: www.alphatimewatches.de

Er zit geloof ik geen heliumventiel op.

Ik ben niet kapot van de kleurcombinatie en vind de wijzerplaat ook nogal druk voor een duiker, maar de kast en band zien er goed uit. En of je hem 900 euro waard vind … er zijn heel veel alternatieven in die prijsklasse.

Ruud

Ik zou voor dit geld ook altijd voor een Oris duiker gaan, vandaar dat hij geen kandidaat is voor een volgende aankoop.
Maar de kleuren en de drukke plaat spreken mij juist aan.

haha , ik vind hem er mooi uitzien, verder zegt het me helemaal niets, en made in germany zegt ook niets. ik zat idd ook te denken aan Oris

Ok, een nieuwe Oris dan…(:smiley:

Limited edition 2000 stuks.

Tis alleen jammer dat deze waarschijnlijke ietsiepietsie meer gaat kosten dan 900 euro! :wink:

Doe mij die maar :smiley: