Alpha - Watch

Ik heb nu 2 weken geleden 2 horloge’s besteld bij Alpha watch.com.
Toen ik het geld had overgemaakt kreeg ik een mail van pinkpink898@ dat hij het geld had ontvangen en de horloges verstuurd zouden worden.
Ik kreeg ook een webadress waar ik mijn pakketje kon volgen , na een week dacht ik laat ik eens even kijken waar mijn pakketje ong zal zijn.
Ik vul me Track en Trace nummer in en daarna moet je het land waar het pakketje heen word verzonden invullen maar tot mijn schrik staat Nederland er niet bij ??
Dus ik stuur een mail naar hem en vertel hem mijn probleem , 1 week later nog geen reactie gehad ?? , eergister nog maar eens gemaild en nog steeds geen reactie. Normaal mailed hij vrij snel terug ( zelfde/volgende dag )

Zou hij op vakantie zijn of negeert hij mij gewoon , ik maak me zorgen ?

Welke webside praten we over?
Er is een alphawatch.com, dit is een private-link
en alpha-watch.com de officiele webside.
deze heeft volgens mij onderstaande mail adres en niet pinkpink898@
Misschien weten de Alpha-verzamelaars op deze forum hier meer over te vertellen.

mailto:alphawatch898@yahoo.com.hk

succes

gr Ron

gr Ron

volgens mij is PinkPink898 zijn Paypal-account…

Groet,
Arno.

Dit is een mail-adres waarbij ik totnogtoe altijd antwoord heb gekregen van chun fung chan (Alpha):

pinkpink898@yahoo.com.hk

MVG,

Morse.

Mijn ervaring is ook een snelle reactie. Dus vakantie of andere tijdelijke afwezigheid is waarschijnlijk.

Ik zou me geen zorgen maken. waarschijnlijk heb je tussen nu en een week je pakketje in huis. Bij mijn bestellingen duurde het telkens net iets minder dan drie weken.

Groeten,

Martin