Ik heb deze Alpina Alpiner 4 Chronograph uiteindelijk gekocht bij een dealer uit Turkije en ik ben blij met het horloge.
Als ik het zo bekijk is het origineel…
Wellicht kunnen jullie - als gevorderde horloge liefhebbers even met me meekijken…
Vanwege helaas slechte ervaring in deze, ziet dit horloge er wel echt uit als ik de inscripties aan de achterkant bekijk. Zat er wel iets van papieren bij?
Jazeker, er zat ook een garantie certificaat bij en een kunststof tag die met een touwtje aan het horloge zit wanneer deze in een etalage ligt. Dus een full set naar mijn idee. Ik ben alleen bang dat de garantie bij Alpina een probleem is omdat de dealer denk ik geen official dealer van Alpina is.
Mag ik vragen wat jouw slechte ervaring is? Gaat dat specifiek over Alpina?
Goed dat er papieren bij zitten. Slechte ervaring met zaken doen aldaar. Geen problemen met Alpina is een zeer mooi en kwalitatief goed merk en enige tijd geleden door een Nederlands stel overgenomen. Zelf heb ik ook een Alpina pilot watch en ben er zeer tevreden over
Mooi horloge hoor… Ik heb het horloge via Chrono24 gekocht en de betreffende dealer is een zg certified dealer…Desondanks vond ik het erg spannend om zo’n (voor mij) duur horloge te kopen uit Turkije…