Alpina anyone?

Twee stuks

11 likes

Dat zijn 2 hele mooie horloges, blijft een mooi merk!

10 likes

Kruislings

18 likes

5 likes

NA:

Deze middag binnen gekregen via HF! Zo goed als nieuwe Startimer Heritage GMT met mooie sunburst!
Binnenkort betere foto’s!

Edit, iets beter

14 likes

Prachtig deze Startimer, heb nog getwijfeld, maar wil dit jaar kalm aan doen……:roll_eyes:
Enjoy deze prachtige Alpina😍

2 likes

Jij ook al… :thinking: Tot nu toe lukt het me…

2 likes

Ik vind dit een erg mooi horloge! Chapeau!

Maar dit is toch 42mm? Ziet er keurig uit op je pols. Niets te groot🙌🏻

1 like

Dank! Het is een soort vreemde eend in de bijt.
Dress watch in een super compressor kast alleen dan niet de waterdichtheid maar wel een GMT functie.
Ik vind m haast groter dragen dan 42mm maar de maat klopt.

(Ps ik heb moeite met horloges onder de 40mm)

2 likes

Van de zwarte band naar de grijze.
Ook leuk.

6 likes

Staat hem goed!:+1:
De originele band is nogal stug vind ik.
Binnenkort de stalen band erop zetten😊

Ja, dat stugge herken ik wel.
Stalen band heb ik niet.
Ben erg benieuwd.

7 likes

5 likes

Nog maar een foto van de deze Startimer Heritage GMT

Het middelste rondje de 24hr wijzer staat nu goed.

14 likes

Hij is prachtig!:heart_eyes::ok_hand:

2 likes

Let op: NoFi

In mijn post geschiedenis hier heb ik de Alpina Avalanche Extreme genoemd. Koop is nooit door gegaan (48 mm was toch wat te groot) maar toch blijft het merk kriebelen. Staat op Marktplaats weer een Alpina welke ik wel in de horlogekist zou willen plaatsen. Dus dan komt, althans voor mij, het leuke: vooronderzoek. En daar krijg ik met Alpina toch een beetje een nare smaak. Aanbod op Marktplaats is aanzienlijk maar 95% wordt aangeboden door Catawiki. Dat geeft het merk voor mij toch een bepaalde weging. Een Google op specifieke modellen leveren ook haast niets op. Geen echt diepe reviews en als er al YouTube filmpjes zijn is het geen review maar een kort filmpje wat het horloge toont. Wederom geeft mij dat een indruk van het merk, geen goede.

Hoe gaan jullie daarmee om? Zie ik het verkeerd of ben ik niet de enige die het grote aanbod bij Catawiki niet voordelig vind?

Nogmaals, geen flame maar oprechte interesse. . Het merk Alpina heeft mij nog niet los gelaten.

Niet op catawiki kijken :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Catawiki verziekt Marktplaats ook. Zou willen dat je een verkoper op negeren kon zetten ofzo. Vervuilt compleet het aanbod.

3 likes