Alpina anyone?

Ook even Uhrforum in de gaten houden!
Ik heb nu 2 Alpina’s, prijs kwaliteit is in mijn ogen zeer goed! Helemaal als je er een 2e hands kunt oppikken!

3 likes

Dit tip heb ik vaker voorbij zien komen. Echter begreep ik dat in contact komen met een verkoper daar niet zo makkelijk is gedaan.

Mooie regulator trouwens! De automaat staat nu op Marktplaats maar ik denk een kras in het PVD te zien en de driehoekige Alpina schroeven lijken wel verroest.

Het is een forum (UF) en een PB sturen gaat makkelijk!

Die van Marktplaats zou ik vragen of hij goede foto’s per whatsapp wil sturen, lijkt me een stofje op 2 voor 12. Schroefjes kan ook makkelijk viezigheid in zitten.
Met een flits foto zie je alles! Mijne heeft ook versleten PVD randjes, deels karakter :ok_hand:
(Als de prijs er naar is)

Ps hij is wel echt groot. Ik weet niet wat voor maat pols je hebt? Banden swappen kan ook niet, speciale aansluiting.

Handwinder was toch 48 mm en de automaat (Marktplaats) een slag kleiner? Of ben ik nu abuis? Want 48 mm gaat hem niet (meer) worden inderdaad.

Alpina vandaag!

4 likes

Ik zie het nu, ik heb 48, automaat is inderdaad 41,5 :ok_hand:

Alpina 582

6 likes

Aliexpress Mesh 23mm :+1:t2:

12 likes

image

Best een leuk horloge, maar Quartz… sinds de batterij leeg is niet meer om gehad dus :confused:

Weet iemand overigens of je ergens van die “strap pinnetjes” kan krijgen voor dit model? Ben er eentje kwijt en kan die niet terugvinden… En dan een paar die goed sluiten/passen? Tips welkom!

2 likes

10 euro bij een juwelier en hij loopt weer 2 jaar.
Pinnetjes (bedoel je springbars?) heb ik van AlieXpress, goedkoper dan bol.com

1 like

Springbars inderdaad! Thanks…
Dat hele doosje voor 7,99?? Das geen geld haha!

1 like

9 likes

X post
:smile:

8 likes

Alpina en Cateye :slight_smile:

2 likes

Alleen dringend een nieuwe band nodig. Vraag me af of de originele nog te krijgen is…

5 likes

Deze maar eens opgewonden vanmiddag!

Blijft een mooi achterkantje!

3 likes

Hier ook een…

7 likes

14 likes

Dat meshbandje ziet er beter uit. Het originele grove meshbandje van Alpina haakt vrij snel en is een echte boord-killer van je blouse.

1 like

Work!

3 likes