Alpina Avalanche Regulator

Nét binnen deze Alpina.


Bijzondere manier van tijd aflezen. Ben benieuwd of ik er aan ga wennen qua klokkijken en qua maat (44mm) of dat ik toch achter the Avalanche Extreme van 47mm aanga.
Voorlopig ga ik hem uitgebreid bewonderen! B)-
Jur

Gefeliciteerd (tu) Hij zit er mooi uit, maar voor mij iets te modern, ondanks het feit dat het een regulateur is:)

Mooi, maar iets te “racing” voor mij …

ziet er best stoer uit, apart

Mooi strak. Vooral de kast en de bandaanzet kunnen mij wel bekoren. Om te wennen moet je hem wel vaak dragen, vrees ik.

Ik zou deze overslaan en voor de Avalanche gaan.

Veel plezier ermee…
Ik vind de Extreme versie ook erg mooi, die staat ook op de wishlist…
(tu)

Tsja… als je de 48mm Super-Avenger afdoet en dan deze om valt hij weg in je polsafdruk…
Ach, die Extreme komt er ook wel…
Jur

Ik heb zelf de Alpina Avalanche Extreme Regulateur, heb er 4 jaar naar gekeken en besloten dat het echt wel een klok voor mij is en daarna aangeschaft, heftig ding waar je niet snel een tweede van zal vinden.

Genesis

Proficiat met dit prachtige horloge!

Uit ervaring kan ik je vertellen dat hoe langer je dit horloge hebt, hoe mooier je hem gaat vinden.

Hierbij degene die met grote regelmaat om mijn pols te vinden is.

Vind hem toch wel mooi hoor, sportief, racing zelfs maar ergens ook wel klassiek door het type wijzer bijvoorbeeld, het roept in elk geval iets op zou de ontwerper zeggen!
Veel plezeir ermee!

Aparte klok!

Erg mooie klok(tu)

mvg,
Herman

Leuk, zeker met de zwarte kroon!

Heb er ook eentje staan, nog ff volhouden totdat ik trustlevel3 heb zodat ik hem hier tekoop kan aanbieden :slight_smile:

Sowee! De topic-start is uit 2009.
Ik was zelfs alweer vergeten dat ik ooit een Alpina had gehad (-:

leuk ding !
ik snap alleen die onmogelijke bandaanzetten nooit…weinig vervangingskeuze.

Ik begrijp je reactie, maar ik vond de rubber band van mijn Alpina zo lekker dragen dat een bandenwissel niet eens in me op gekomen was. Dat terwijl ik bij andere horloges die neiging wat meer heb!

1 like

Ik vind de klok super. Mocht je hem zat zijn, hoor ik het graag…

Proficiat! Zelf ben ik dr nooit zo aan gewend. Toch maar liever 3 centrale ijzers.