Vandaag was ik in Eindhoven en dus maar langs de Bijenkorf geweest.
Daar zag ik een aantal leuke modellen van Alpina in de vitrines staan…
Mijn oog viel meteen op de Extreme Avalanche witte model en de prijs was ook vrij gunstig rond de 800 als ik me niet vergis…
Nu kwam ik thuis en ging even surfen op het net over dit model en toen zag ik dat dit een 48mm groot model is… Maar in de vitrine leek de avalanche helemaal niet 48mm groot… Nu is mijn vraag dus is dit model ook " tijdelijk " in een kleinere maat geleverd ?
Jazeker, enne nooit bij de Bijenkorf kopen, shitty prijzen, doe het maar bij deze link, heb ik ook gedaan, ik heb de Alpina Avalanche Extreme Regulateur gekocht bij ze voor € 1100 ipv de € 1400 die de Bijenkorf er voor vroeg.
www.uhrenfreund.com Eigenaar is Tjibbe een Nederlandse Fries getrouwd met een Duitse dame, wie verzind zo’n combinatie:S:D (zonder gekheid fijn adres en superservice en nette prijzen!;))
Jazeker, enne nooit bij de Bijenkorf kopen, shitty
prijzen, doe het maar bij deze link, heb ik ook
gedaan, ik heb de Alpina Avalanche Extreme
Regulateur gekocht bij ze voor € 1100 ipv de €
1400 die de Bijenkorf er voor vroeg.
www.uhrenfreund.com Eigenaar is Tjibbe een
Nederlandse Fries getrouwd met een Duitse dame,
wie verzind zo’n combinatie:S:D (zonder gekheid
fijn adres en superservice en nette prijzen!;))
Genesis
ik heb even opde site gekeken mooi spul . maar in duitsland is genoeg korting te krijgen 20 tot dertig procent zelfs en niet van horen zeggen maar van zien breitling rolex alles was mogelijk
Jazeker, enne nooit bij de Bijenkorf kopen, shitty
prijzen, doe het maar bij deze link, heb ik ook
gedaan, ik heb de Alpina Avalanche Extreme
Regulateur gekocht bij ze voor € 1100 ipv de €
1400 die de Bijenkorf er voor vroeg.
www.uhrenfreund.com Eigenaar is Tjibbe een
Nederlandse Fries getrouwd met een Duitse dame,
wie verzind zo’n combinatie:S:D (zonder gekheid
fijn adres en superservice en nette prijzen!;))
Genesis
ik heb even opde site gekeken mooi spul . maar in duitsland is genoeg korting te krijgen 20 tot dertig procent zelfs en niet van horen zeggen maar van zien breitling rolex alles was mogelijk
Aha ik heb het al gezien op de site hij is ook leverbaar in 42mm. Bedankt voor de informatie vrienden ! Nu nog zien te sparen voor een mooi Alpina 42mm