Alpina gekregen van mijn vriendin

Hallo allemaal,

Op het forum ben ik vooral een lezer, maar vandaag ben ik 15 jaar samen met mijn vriendin en wat ze mij kado heeft gegeven past hier goed op het forum, dus dat wil ik even delen.

Mijn vriendin weet dat ik een mooi horloge wel kan waarderen (en gelukkig kan ze dat zelf ook). Smaken kunnen verschillen, dus ik heb zelf meegedaan in de keuze. Uiteindelijk is het een Alpina Alpiner automatic met zwarte wijzerplaat en stalen band geworden. Zelf had ik nog geen horloge met zwarte plaat, dus deze vormt een mooie aanvulling. Met ca. 42mm vind ik het horloge net niet te klein en hij draagt dan ook erg prettig. Enige nadeel is dat het verstellen van de band echt een rotwerk was. Kan aan mij liggen, maar ik kreeg de pinnetjes alleen met een tangetje uit de schakels. Vandaag. Desondanks is ie nu op maat en vind ik het echt een topklok om te zien.

Voor de liefhebbers van foto’s (iedereen hier denk ik😃) heb ik met de iPad wat foto’s gemaakt.

Groetjes,

Rutger

69 likes

Proficiat met deze fraaie klok en de attente vriendin.

Zo’n vriendin wil iedereen wel :thumbsup:

4 likes

Leuke vriendin én klok!!!

Dubbel gefeliciteerd man! :champagne:

Gefeliciteerd!
Je hebt het dubbel goed getroffen :grin:

Smaakvol cadeau!!! Geniet ervan

Tof! Benieuwd welk cadeau je voor haar had?!

1 like

Prachtig horloge, ik zou haar ten huwelijk vragen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

2 likes

Denk niet dat mijn vrouw dat goed vind:slight_smile:
Maar dit is inderdaad een mooi horloge.

1 like

Vragen staat vrij :wink:

1 like

Voor nu heeft ze een paar stijlvolle oorbellen gekregen en ivm werkdrukte momenteel volgt er nog een stedentrip na de zomervakantie👍

2 likes

Tof, gefeliciteerd ermee, mooi horloge!

Prachtklok.

Alpina zie je niet zo frequent hier. Wel vaker op Uhrforum.

Enjoy !

Heel mooie klok! Veel plezier ermee!

Topvrouw🖒…Mooie klok! Gefeliciteerd…:blush:

Idd weinig Alpina hier. Weer eens wat anders tussen de seiko’s en hoofdzakelijk duikers hier

1 like

Prachtig, gefeliciteerd met beide!

Erg mooi. Alpina blijft mij ook wel trekken.

Mooi klokje zeg! Blijf een mooi merk, Alpina.
Gefeliciteerd met jullie jubileum.